Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WP7/8] Game niet zichtbaar in marketplace + 'high memory'

Pagina: 1
Acties:

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
Gisteren, om 19.00, is mijn spel 'Rock the Block' goedgekeurd voor de WP Marketplace. Het probleem is dat ik hem nog steeds niet kan vinden.

Het viel me vandaag op dat er in de Dev Store bij Hardware requirements 'High memory' staat. Er is geen reden om het als 'High memory' te markeren dus ik vraag me echt af waarom dit zo is.
Als iemand hier een (mogelijk) antwoord op heeft hoor ik dat graag

Ik ben zelf in het bezit van een Omnia 7 met WP7.1 en ik kan de game niet vinden in de marketplace.

Ik ging er vanuit dat dit is omdat hij dus gemarkeerd is als High memory en ik nog op 7.1 zit. Volgens het web, werken High memory apps alleen op 1GB+ memory devices. Ik heb iemand met een lumia 920 (1GB memory) gevraagd of die het kon vinden, maar dat lijkt ook niet te lukken.

Het lijkt er dus op dat hij helemaal niet te vinden is. Maar je zou denken dat het wel werkt omdat hij hier toch zichtbaar is: http://www.windowsphone.c...ba-4d05-a184-12e70017e4e3

Ik weet even niet hoe ik verder moet. Kan iemand mij vertellen hoe ik de game in de store krijg?

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:20

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Heb je de applicatie al met de Windows Phone Store Test Kit getest?
Misschien kan je hier meer vinden betreft het high memory problem.

Je zou zeggen dat het in de WMAppManifest.xml staat, maar volgens mij staat er helemaal geen "High memory" tussen.

Edit:
Op mijn Lumia 520 staat je app gewoon er tussen :)
Misschien duurt dat gewoon eventjes?

[ Voor 12% gewijzigd door Psycho_Mantis op 28-08-2013 15:33 ]

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
Psycho_Mantis schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:31:
Heb je de applicatie al met de Windows Phone Store Test Kit getest?
Misschien kan je hier meer vinden betreft het high memory problem.

Je zou zeggen dat het in de WMAppManifest.xml staat, maar volgens mij staat er helemaal geen "High memory" tussen.

Edit:
Op mijn Lumia 520 staat je app gewoon er tussen :)
Misschien duurt dat gewoon eventjes?
Omg hij staat er nu wel tussen! Awesome!!

Blijkbaar duurt het een dag voordat hij erop komt. Volgens de mail zou het een 'paar uurtjes' moeten duren maar dat lijkt dus niet te kloppen.

Bedankt voor je hulpt!

P.s.
De Test Kit gaf trouwens een peak van +/- 40mb aan en je kan in WMAppManifest wel opgeven dat het alleen voor high memory devices is.