Ik ben van plan een systeem upgrade te doen, maar ik vraag me af of dit een bottleneck gaat worden.
Huidige setup:
-Asus Rampage III Extreme
-Intel Core i7 920@3.8 GHz
-Mushkin Silverline 2x2GB DDR3 1333MHz
-MSI GTX260 Lightning Black Edition (1792MB GDDR3 2100MHz Memory, 680MHz core)
-Cooler Master 700W Voeding
Word mijn i7 920 terug gehouden door mijn videokaart?
Ik wil namelijk eerst een nieuwe videokaart, de MSI GTX 770 Twin Frozr OC of de GTX 760 versie, maar word die dan niet tegen gehouden door mijn CPU (i7 920)?
Het beste zou zijn om alles te upgraden, maar ik doe het liever in stapjes.
Reden waarom ik wil upgraden is omdat ik vaak veel dingen doe en veel programma's heb aanstaan. Ik merk dat Windows nu al traag reageert wanneer ik bijvoorbeeld World of Warcraft (high settings), Skype, Facebook, Minecraft server op de achtergrond heb aan staan en ik nog eens op youtube wat wil kijken
Soms duurt het wel eens 3-10 seconden voor een bureaublad map zich heeft geopend.
Ook als ik geen games/servers heb aanstaan en Spotnet gaat een bestand uitpakken dan hebben de meeste programma's in Windwows vertraging.
Even ter toevoeging, als hardeschijf heb ik een standaard 7200RPM 1TB HDD.
Nu wil ik wel upgraden, maar weet ik niet waar ik moet beginnen.
Huidige setup:
-Asus Rampage III Extreme
-Intel Core i7 920@3.8 GHz
-Mushkin Silverline 2x2GB DDR3 1333MHz
-MSI GTX260 Lightning Black Edition (1792MB GDDR3 2100MHz Memory, 680MHz core)
-Cooler Master 700W Voeding
Word mijn i7 920 terug gehouden door mijn videokaart?
Ik wil namelijk eerst een nieuwe videokaart, de MSI GTX 770 Twin Frozr OC of de GTX 760 versie, maar word die dan niet tegen gehouden door mijn CPU (i7 920)?
Het beste zou zijn om alles te upgraden, maar ik doe het liever in stapjes.
Reden waarom ik wil upgraden is omdat ik vaak veel dingen doe en veel programma's heb aanstaan. Ik merk dat Windows nu al traag reageert wanneer ik bijvoorbeeld World of Warcraft (high settings), Skype, Facebook, Minecraft server op de achtergrond heb aan staan en ik nog eens op youtube wat wil kijken
Soms duurt het wel eens 3-10 seconden voor een bureaublad map zich heeft geopend.
Ook als ik geen games/servers heb aanstaan en Spotnet gaat een bestand uitpakken dan hebben de meeste programma's in Windwows vertraging.
Even ter toevoeging, als hardeschijf heb ik een standaard 7200RPM 1TB HDD.
Nu wil ik wel upgraden, maar weet ik niet waar ik moet beginnen.