"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
We hebben een keuze genaamd "Stroomverlies bescherming" onder "SSD eigenschappen". Maar, deze is nog nergens ingevuld en ik heb waarschijnlijk gevonden waarom. Ik vond het vreemd dat deze spec nergens was ingevuld en ik kwam er net achter dat je maar 1 waarde kon kiezen onder "SSD eigenschappen". Ik heb er een multiselect van gemaakt en ik ga morgen uitzoeken of deze waarde snel gevuld kan worden waar nodig.
Bump
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Excuses, vorige week een beetje een hectische week gehad met onverwachte afwezigheden. Ik ga kijken of dit vanmiddag nog lukt, anders pak ik dit van de week op
Ik heb de specificatie inmiddels aangevuld met de bij mij bekende SSD's met stroomverlies bescherming (Intel 320 en 520, Crucial M500 en Seagate 600 Pro). Mocht je zelf (een serie van) SSD's tegenkomen die het ook hebben, kan je dit melden via het meldpunt
Maar, stroomverliesbescherming is éen woord
[ Voor 11% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 04-09-2013 14:55 ]
Pagina: 1