Toon posts:

[WIP ]Boeing 777 panel voor Flight Simulator 2004/X

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het maken van mijn eigen Boeing 777 panel foor FS2004 en FSX.

Hier een screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://i283.photobucket.com/albums/kk294/erols/FS2004%20FSX%20B777%20panel/mainfw_zps80a99822.png

Wat vinden jullie ervan?

Als er nog iemand is met kennis van gauges stuur me een PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-09 16:29
Tja met de komst van de PMDG 777 zul je alleen de freeware markt kunnen bekoren hiermee denk ik. Evenwel succes met de bouw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:31
Ik zie altijd liever gewoon een 3D virtual cockpit ipv een 2D panel, maar dat zal er wel niet in zitten?

En met ^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FastFred schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 08:45:
Ik zie altijd liever gewoon een 3D virtual cockpit ipv een 2D panel, maar dat zal er wel niet in zitten?

En met ^
Iedereen heeft een keuze natuurlijk. Ik zou wel een virtual cockpit willen maken, maar daar moet ik een 3D model voor maken waar ik dus geen ervaring mee heb. Gelukkig vliegen veel mensen nog met een 2D cockpit :)

Deze panel zal voor FS 2004 en FSX zijn. De eerste versie zal voor FS 2004 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:31
In FS2004 zit toch al een T7, kun je daar het 3D model niet van gebruiken, die verder uitbreiden en vervolgens omzetten voor gebruik in FSX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FastFred schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 14:50:
In FS2004 zit toch al een T7, kun je daar het 3D model niet van gebruiken, die verder uitbreiden en vervolgens omzetten voor gebruik in FSX?
De Project Opensky 777 heeft al een 3D cockpit, een erg mooie. Ik ga dezelfe gauges van de Posky VC voor deze panel gebruiken. Die werkt ook in FSX zover ik weet. Deze panel is dan ook voor de Posky 777. Dus dan heb een een getailleerde 2d en 3d cockppit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

Stoney3K

Flatsehats!

Mooi begin! Wil je ook zelf de displays en gauges gaan ontwikkelen? Via C/C++ of via XML?

Grafisch tipje: Wees niet bang om je panel te voorzien van ruis, stof en krassen. Dan ziet het gelijk een heel stuk 'echter' uit. :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Pagina: 1