Hallo allemaal,
Ik ben momenteel mijn hoofd flink aan het breken op de keuze voor een HD-tv. Als arme student heb ik maar een beperkt budget en kan ik me niet echt een miskoop veroorloven
. Ik heb zelf niet heel veel verstand van TV's en alle specs. die er aan vast zitten tegenwoordig. Een bezoekje aan de Mediamarkt heb ik als aardig overweldigend ervaren en ik heb het idee dat die verkopers ook niet helemaal neutraal zijn. Vandaar dat ik heel graag advies zou hebben over merken, technische specs., modellen, etc.
Ik ben momenteel mijn hoofd flink aan het breken op de keuze voor een HD-tv. Als arme student heb ik maar een beperkt budget en kan ik me niet echt een miskoop veroorloven
- Mijn budget is maximaal 300 tot 400 euro, met een mogelijke uitzondering tot 450 wanneer de kwaliteit echt veel hoger ligt. Ikzelf zat te denken aan 32 inch, omdat de kijkafstand bij mij op mijn kleine kamertje niet heel groot is.
- Daarnaast is de meest primaire vorm van gebruik gaming op mijn PS3. Ik weet niet wat hier nou het meest ideale voor is. Ik heb wel eens bij maten FIFA gespeeld op een HD-tv en dan leek het wat stroperiger te lopen allemaal. Ik wil uiteraard zo soepel mogelijk gamen.
- Ook al kijk ik over het algemeen veel series afgetapt via mijn laptopje moet het ook mogelijk zijn om een coax kabel (die is dacht ik voor de tv?) erin te stoppen en normale zenders te ontvangen. Misschien klinkt dit ook heel dom en zit dit er standaard op, maar ik ben dus echt een leek