|we live in the history of a mad man Mr. G |
Volgens mij heb je niets nodig. Gebruik je ics?
Dan je win2k-server's ip-adres invullen bij je gateway-adres op je apple client.
Krijg je dit echt niet werkend dan zou je sygate 4.0, Wingate of winroute kunnen proberen.
Dan je win2k-server's ip-adres invullen bij je gateway-adres op je apple client.
Krijg je dit echt niet werkend dan zou je sygate 4.0, Wingate of winroute kunnen proberen.
hey das wel simpel, ik ga het zo eens even uitproberen.
Thnx voor de zeer snelle reactie!
<edit>
owja ik gebruik nu gewoon i'netsharing van win2k zelf. zou het daar ook mee moeten werken?
</edit>
Thnx voor de zeer snelle reactie!
<edit>
owja ik gebruik nu gewoon i'netsharing van win2k zelf. zou het daar ook mee moeten werken?
</edit>
Ja, da's ICS.
Mocht de apple ook nog bij je files op de server moeten kunnen zul je Appletalk moet installeren. Dat werkt overigens prima
Mocht de apple ook nog bij je files op de server moeten kunnen zul je Appletalk moet installeren. Dat werkt overigens prima
Aha, das niet nodig, maar moet je dat d/l of zit dat standard op een Mac?
Appletalk zit op een Mac standaard.Op dinsdag 05 juni 2001 22:03 schreef pyravex het volgende:
Aha, das niet nodig, maar moet je dat d/l of zit dat standard op een Mac?
Voor de windows pc moet je het misschien downloaden.
Aha, thanx.
ik ga het eens even uitzoeken, maar het is opzich niet zo hard nodig.
het is eigenlijk wel een goede beveiling voor m'n servertje
het is niet mijn ibookje maar die van de huurder en heb liever niet dat hij er op kan komen.
ik ga het eens even uitzoeken, maar het is opzich niet zo hard nodig.
het is eigenlijk wel een goede beveiling voor m'n servertje
het is niet mijn ibookje maar die van de huurder en heb liever niet dat hij er op kan komen.
Pagina: 1