Logitech K750 for windows op mac

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 21:58
Simpele vraag: er zijn 2 uitvoeringen. Weet iemand of er problemen ontstaan wanneer je de pc-versie op een mac aansluit? Op Linux merk ik geen problemen, ik vind het toch wel even de moeite van nagaan waard. Ik overweeg een Mac, en wil dat graag van tevoren weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dat gaat gewoon werken. Het enige is dat de toetsenbordindeling van een Mac iets anders is dan van een Windows toetsenbord. De opdruk zal dus niet altijd overeenkomen met de functie, of soms helemaal niet werken. Zo wordt de Win-toets een Command-toets, en de Numlock zal weinig doen. Misschien dat de mediatoetsen (volume, play/pause e.d.) het ook niet doen, maar dat weet ik niet zeker.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 21:41

The Milkman

█████░░░░░ 50%

Daedalus schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 21:42:
Misschien dat de mediatoetsen (volume, play/pause e.d.) het ook niet doen, maar dat weet ik niet zeker.
Die doen het prima :)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 15:50

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ze doen het allebei prima, alleen je mist de opdrukjes van de speciale Mac-toetsjes die wel hebt met de Mac versie.