Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewout050
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik heb sinds een jaar een Acer Aspire 5755 met een Intel i5 2450M cpu. Deze wordt sinds een aantal weken erg heet, zelfs bij laag gebruik. Als ik bijv. Speedfan gebruik zie ik soms temperaturen van 80+ graden als ik de computer niet eens gebruik. Hij voelt ook erg warm aan de onderkant. Weet iemand waar dit door kan komen en wat ik eraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Stof!

Laptops zijn hele goede stofzuigers, en dat stof komt op de koelvinnen en fan te zitten, waardoor die minder effecient zijn.

Dus, de boel ff ontstoffen [geen stofzuiger gebruiken!] en het moet alweer beter gaan.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewout050
Bedankt voor je reactie. Hoe kan ik de laptop het beste ontstoffen? Spuitlucht gebruiken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas krijg je stofophopingen er met perslucht echt niet meer goed uit. Daarmee verplaats je het alleen. Het beste is de laptop door een gekwalificeerd persoon van binnen te laten schoonmaken, dus echt even open laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewout050
Oke. Bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interlude
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 19:54
Verwijderd schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:33:
Helaas krijg je stofophopingen er met perslucht echt niet meer goed uit. Daarmee verplaats je het alleen. Het beste is de laptop door een gekwalificeerd persoon van binnen te laten schoonmaken, dus echt even open laten maken.
Dit. Als je de koeler er toch moet afhalen is het ook verstandig meteen de koelpasta te vervangen

hier een foto van mijn hp laptop vorig jaar
Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/pdxynf1x9/2012_09_27_20_19_37.jpg
Pagina: 1