Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjerrie82
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-05 12:57
Hallo allen... Nu zowel mijn portable harddisk als mijn mediaplayer op hun einde lijken te lopen ben ik op zoek naar een combi, als in de titel.

In Den Beginne had ik een 2.5" Icidu mediaplayer. Heerlijk apparaatje, speelde bijna alles wat ik had (op HD-materiaal na), was niet veel groter dan een standaard 2.5" behuizing, en als klap op de vuurpijl was ie USB-powered als je 'm aan de pc hing om er je meuk op te zetten. Dat laatste had ik, en heb ik sindsdien, eigenlijk nergens gezien. Uiteindelijk voor HD-materiaal een 1e generatie Xtreamer gekocht en jaren dezelfde schijf daarin gehad. Inmiddels zit de schijf weer in de Icidu player en hangt deze áán de Xtreamer omdat de Xtreamer vanwege versleten ventilator (denk ik) nét iets te warm wordt (en een takkeherrie maakt }:O ).

Wat ik dus graag zou willen is een full-HD mediaplayer waar een 2.5" schijf in kan en die bij sterke voorkeur USB-powered is als ie aan de pc hangt. Ik neem graag zo min mogelijk bagage mee onderweg, maar wel graag zoveel mogelijk media. ;)

Wie heeft er tips voor mij? De 1e generatie Xtreamer is niet usb-powered, en voor zover ik weet de opvolgers ook niet. Bestaat dit fenomeen überhaupt nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FranenJer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-03 15:17
Misschien dat je zoiets iets vind?
pricewatch: Western Digital WD TV Live Hub 1TB
Nog makkelijker is, voor mij, alles afspelen / kopieren via je thuisnetwerk naar de interne HD.

What doesn't kill you, makes you stronger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjerrie82
Interessant apparaatje, thanks. Ik zie echter niets over een usb verbinding met een pc, en ik wil eigenlijk niet afhankelijk zijn van een wireless netwerk voor overdracht. Dat maakt een portable externe hd in mijn ogen minder gebruiksvriendelijk.

• Sjerrie82
*Kick*

Anyone..? :>

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 16:40
Mits je USB-poort voldoende amperage af kan geven kan je een Raspberry Pi daar prima over voeden.

iRacing Profiel