Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gamelaptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een gamelaptop van de mediamarkt maar ik weet niet welke ik moet kiezen, of deze

http://www.mediamarkt.nl/...21,605938.html?langId=-11

of deze:

http://www.mediamarkt.nl/...21,876867.html?langId=-11

ik wil er vooral goed mee kunnen gamen, Minecraft moet met zo min mogelijk lag op alles max kunnen runnen, en natuurlijk ook voor mn school enzo

kan iemand mij helpen met de keuze

alvast bedankt _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 16:56 ]

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 13:53

BLACKfm

O_o

pagina niet gevonden, kun je wellicht de typenummers aangeven? Al dan niet een verwijzing vanuit de pricewatch..

[ Voor 28% gewijzigd door BLACKfm op 27-08-2013 16:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
hij is veranderd

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:27

spartacusNLD

This is Sparta!!

deze: HP Pavilion 15-011ED

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 13:53

BLACKfm

O_o

Second that. En dat draait prima minecraft.

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:58
De 2e laptop (die met de i7 processor) is beduidend sneller. Wel raad ik je aan verder te kijken dan alleen naar HP, deze staan momenteel bekend om hun problemen (warmte/ ventilatie en bouwkwaliteit). Als jij je budget nog iets kan oprekken, zou ik je eerder de pricewatch: Asus N56VB-S4060H aanraden.

Mocht je jouw budget niet kunnen oprekken, raad ik je aan naar de Dell Inspiron 15R SE te kijken. Deze kan je momenteel met alle kortingsbonnen voor zo'n €610,- krijgen. Hoe? Lees het topic maar door: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1508648

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Verwijderd

Geen van beiden. De eerste is een HP G6, die zijn zo slecht dat het standaard afraders zijn. De 2e kost €699 en heeft geen 1080p scherm, dat is een grote grap.

Neem liever de inspiron 15R SE of N56, zoals de poster hierboven aangeeft.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een nieuwe Gamelaptop maar ik heb helaas een laag budget (400 euro) en ik hoef hem alleen voor thuis. het merk maakt niet zo veel uit als het maar een goede gamelaptop is waar ik ook andere dingen mee kan doen. en vooral minecraft moet er bijna lagloos op kunnen

Kan dat

of moet ik een vaste PC aanschaffen van ook rond de 400 euro

ik zie het antwoord graag in de reacties
alvast bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 20:44 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Een gamelaptop voro €400,- is absoluut not possible. Tweedehands heb je misschien een laptop die een spelletje aan kan, maar nieuw absoluut niet.

Een desktop voor €400,- kan je meer mee.

Edit: Ik denk dat je met onderstaande als hoogsthaalbare hebt.
V&A aangeboden: i7 laptop met nvidia

Edit: Ik zie dat je al een topic open had (gamelaptop) waarom een nieuw topic?

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 29-08-2013 22:15 ]

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:11

Bolletje

Moderator Harde Waren
rendnas174, ik heb je twee topics samengevoegd. Bij je eerste topic had je al nuttige tips

Nu is wel opeens je budget gewijzigd (is nu 400 euro, eerder had je laptops op het oog van een paar honderd euro meer). Kan je aangeven welk budget je nu in gedachten had? En of dat bij een desktop inclusief randapparatuur is?
Over het algemeen kan je voor hetzelfde geld een betere desktop samenstellen dan een laptop als het gaat om gamen. Houd wel in je achterhoofd dat je bij een desktop nog wel een monitor, toetsenbord en muis moet kopen. Een laptop kan ook afdoende zijn. Je geeft aan Minecraft te willen spelen. Naar mijn weten is dat spel nog redelijk goed te draaien, zolang je nog een goede processor hebt.

Had je zelf trouwens al eens een kijkje genomen in de Pricewatch? Daar kan je makkelijk laptops selecteren door bijv. een maximumprijs in te stellen.
Pagina: 1