Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] nieuwe/bijgewerkte prijsnotificatie

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Nadat ik in plan: Development-round-up - Iteratie #39 las over de nieuwe optie bij de prijs-notificaties heb ik daar gelijk even naar gekeken. Bij 3 van de 4 notificaties die ik al had ingesteld, en waarbij ik bij die 3 allang mail had gehad, stond heel even vermeld dat die notificaties al waren gestuurd. Die melding was niet veel later weg plus ik zag zojuist dat ik vandaag om 15:15 van alle 3 een nieuwe notificatiemail had gekregen en notificatiemeldingen hier op de site.

Het lijkt mij niet de bedoeling dat notificaties die al zijn verstuurd opnieuw worden gestuurd, of wel?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Je krijgt inderdaad een melding van de verstuurde prijsalerts, maar zodra je de prijsalerts opnieuw opslaat met dezelfde waarde wordt de prijsalert weer als een nieuw opgeslagen (en zodra er aanleiding voor is dus weer een alert verstuurd)

Ik ben het met je eens dat dit in de interactie beter kan, nemen we mee.

Bedankt voor het melden!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Hmm, dus omdat ik bij de 4e (prijsloos moederbord) de ingevulde waarde van mijn workaround (zie [Feat] Prijsalert van een product zonder prijs ) heb weggehaald en een vinkje bij "Bij de eerste prijsvermelding" heb gezet om dat daarna op te slaan heb ik dus zelf die e-mails getriggered?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Ja je slaat nu inderdaad door te klikken op 'wijzigingen opslaan' de waardes van alle producten die je in de alerts hebt staan op en maakt een daarvoor een alert aan.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:06

Bolletje

Moderator Harde Waren
Er gaat nog veel meer fout:

Als ik een product toevoeg aan een bestaande wenslijst, vervolgens navigeer naar die wenslijst, hem bewerk en een willekeurig product verwijder, dan wordt er automatisch een prijsalert ingevoerd voor alle resterende producten in die lijst. De prijsalert is dan ingsteld op 0 euro. Oftewel, alle producten voldoen aan die waarde. Het resultaat is dat je wordt overspoeld met meldingen (en mailtjes).

Dat viel me vandaag vooral op bij het maken van de BBG. Ik heb nu al tientallen mails ontvangen met prijsalerts.

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Dit issue is in deze iteratie gefixed en zal dus bij de volgende release uitgerold worden :)
Pagina: 1