Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor tekstverwerking

Pagina: 1
Acties:

• Georgalex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 17:33
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- teksverwerking (langdurig), kortom office programma's
- reference manager
- SPSS
- internet/surfen
- af en toe een film/serie (x264) erop kijken
Wat mag je laptop gaan kosten?
<€800 inclusief SSD
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, alleen van werk naar huis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Voorkeur voor groot scherm, gezien ik erop wil teksverwerken. >15.6 inch
- SSD á 120-128gb wil ik er zelf in plaatsen, wanneer die standaard er niet in zit
- liever niet een glanzend scherm

Mijn oog viel op:
Samsung NP355E7C

Gaarne jullie advies.

[ Voor 4% gewijzigd door Georgalex op 27-08-2013 16:25 ]

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Je kunt eens kijken naar de Dell 15R SE. DIe heeft een Full-HD scherm (wat zeker aan te raden is voor Office) en sterke hardware. Hij is te krijgen voor rond de €600 met de kortingsbonnen en dan kun je er zelf nog een SSD bij zetten :)

[ Voor 5% gewijzigd door lucash op 27-08-2013 17:52 ]

Verwijderd

De Samsung die je aangeeft heeft geen Full HD. Je gaat daar denk ik spijt van krijgen. Verder moet je toch behoorlijk slepen met de laptop. Dan is een 17.3" niet echt aan te raden.
Ik kwam met wat filtering op de volgende 3: https://tweakers.net/pric...;321798;333358/categorie/
En ik denk dat de Asus er dan kwa prijs en configuratie uitspringt. Je hebt dan nog budget om er een SSD bij te zetten.

• Georgalex
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-10 17:33
Dank voor jullie reacties.

@Khildin: de asus is idd een mooie laptop, alleen die bestaat niet voor die prijs, is een fout in de pricewatch

Uiteindelijk toch voor de Dell 15R SE gekozen, gezien met korting hij goedkoper dan <€600 is en alles kan doen waarvoor ik hem wil gebruiken. Kortom goede prijs-kwantiteit verhouding.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Die Asus was idd foutje (misschien van de winkel). Was ook te mooi om waar te zijn. Dell is voor jou een goede keus. Veel plezier ermee!