"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
toekomstpraatjes...
bovendien moet je de telegraag artikelen altijd met een korreltje (of lepeltje) zout nemen
bovendien moet je de telegraag artikelen altijd met een korreltje (of lepeltje) zout nemen
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Ja geweldig. En praat eens normaal en zet caps lock uit. We snappen het heus wel hoor!
Verwijderd
Volgens mij was het IBM die het verst met deze nieuwe techniek is. IBM heeft een voorsprong van 18 maanden op Maxtor en nog een ander bedrijf (seagate? wd?).
Toch zal het denk ik nog 2 jaar duren voordat we deze nieuwe techniek in consumer-pc zien. Maarja, leuke ontwikkeling wel. Toch kijk ik veel meer uit naar optische storage. Een japanner propte een keer 10TB ofzo in een suikerklontje. Toch kan deze techniek met nog meer research commercieel ingezet worden, dan ben je gelijk af van de latencies van 10ms bij een gemiddelde IDE schijf, dan is het bijna net zo snel als je RAM.
Anyways, nog even wachten.
In de tussentijd ga ik voor 2xIBM 60GXP 60GB@RAID0!
Toch zal het denk ik nog 2 jaar duren voordat we deze nieuwe techniek in consumer-pc zien. Maarja, leuke ontwikkeling wel. Toch kijk ik veel meer uit naar optische storage. Een japanner propte een keer 10TB ofzo in een suikerklontje. Toch kan deze techniek met nog meer research commercieel ingezet worden, dan ben je gelijk af van de latencies van 10ms bij een gemiddelde IDE schijf, dan is het bijna net zo snel als je RAM.
Anyways, nog even wachten.
Erg leuk, wie maakt hem?
Als je met een link komt en die naar t.net forward maken ze er misschien ook nog een nieuwsitem van.
ieeeepppppp :P
denken jullie nou echt dat de telegraaf het computernieuws heeft dat de t.net eenheid?
Die staat al lang hierboven die linkOp dinsdag 05 juni 2001 20:25 schreef VROEM! het volgende:
Erg leuk, wie maakt hem?Als je met een link komt en die naar t.net forward maken ze er misschien ook nog een nieuwsitem van.
Sorry hoor dennis maar de tekst bestaat niet uit caps hoor ...........Op dinsdag 05 juni 2001 20:22 schreef dennisdotcom het volgende:
Ja geweldig. En praat eens normaal en zet caps lock uit. We snappen het heus wel hoor!
Je loopt trouwens achter, want theoretisch kunnen ze al veel groter gemaakt worden. Het is alleen nog niet rendabel voor commerciele toepassing
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
[offtopic]
[/offoptic]
telegraaf == bagger
iemand die tweakers.net volgt heeft geen telegraaf nodig
edit: sheez wat een snelle posters hier
caps lock ? je bedoelt zeker "laat de shift eens los als je op de 1 of de / drukt"Op dinsdag 05 juni 2001 20:22 schreef dennisdotcom het volgende:
...en zet caps lock uit. We snappen het heus wel hoor!
[/offoptic]
telegraaf == bagger
iemand die tweakers.net volgt heeft geen telegraaf nodig
edit: sheez wat een snelle posters hier
Zo gezegd, zo gedaan.
ja tuurlijk theortisch alleen de werkelijkheid wijst anders uit.Op dinsdag 05 juni 2001 20:30 schreef Exirion het volgende:
Je loopt trouwens achter, want theoretisch kunnen ze al veel groter gemaakt worden. Het is alleen nog niet rendabel voor commerciele toepassing
Dit is al meerdere malen bewezen. Denk aan onze AMD Thunderbird waar over intel zei is nooit stabiel haalbaar was lolz they where wrong
Correct.Op dinsdag 05 juni 2001 20:30 schreef Exirion het volgende:
Er zijn al bijzondere plannen, maar dan zeg ik misschien teveel...
Is het een hint dat het IBM logo je usericon is?Op dinsdag 05 juni 2001 21:19 schreef BalusC het volgende:
Correct.
Er zijn al bijzondere plannen, maar dan zeg ik misschien teveel...
Werk inderdaad bij IBM. Staat toch ook in mijn profile?Op woensdag 06 juni 2001 06:20 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Is het een hint dat het IBM logo je usericon is?
Pagina: 1