Toon posts:

in systeeminfo ,probleemapparatuur krijg ik dit:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi meisen :)

ik krijg 3 foutcodes :(

ACPI IRQ HOLDER VOOR PCI BESTURING ACPI\*PNP0C0#\000000007 FOUTCODE 2

wat houden deze fouten in?

mobo is een asus cusl2

mijn dank is zeer groot :Y)

Verwijderd

Topicstarter
niemand ;(

Verwijderd

Topicstarter
hier ga ik echt van :'(

Verwijderd

Topicstarter
door die fout melding loop mijn pc de laatste tijd erg onstabiel :(:(, wie weet een oplossing,dat zal ik zeeeeeeeer op prijs stellen :):)

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
format c:
?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

't is een ACPI probleem. Iets niet goed geinstalleerd. Mischien dat je met zoeken naar nieuwe hardware een nieuw apparaat vindt dat je dan kunt installeren (ACPI controller?). Als je geen ACPI gebruikt kun je mischien ACPI in je BIOS uitschakelen om dit probleem op te lossen.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 21:15
searchen naar (de juiste) acpi drivers.
ik had laatst een probleem met mijn brander, ook allemaal gezeik met acpi, toen heb ik ff gesearchd en toen vond ik een proggie die die acpi drivers checked. die waren niet goed, ff de nieuwe downen en probleem was opgelost

kweet niet of dit voor jouw ook geldt maar het lijkt me wel

Verwijderd

Topicstarter
wat is een ACPI controller :?

Verwijderd

zoek nou eerst maar es ff naar die controller in je bios, gegarandeert dat je hem vindt, maar ben ik dronken?, of zijn ze alle drie het zelfde, en waar en wanneer krijg je die foutmelding?

Verwijderd

Topicstarter
die kan ik in de bios niet vinden helaas

Verwijderd

{/quote>hoi meisen

ik krijg 3 foutcodes

wat houden deze fouten in?

mobo is een asus cusl2

mijn dank is zeer groot <qoute?>

de foutmelding zegt dat er op een specefiek adres een plug en pray acpi pci card kresjt ofzo.......dr moet in je bios dan een optie zijn, net als bijv. een hd of cdrom, die em enabled......wat voor pnp pci dingen draai je? en nogmaal waar en wanneer krijg je de foutmelding?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er 1 SB live! en faralon netwerkkaartje in zitten en agp diamond viper 770 ultra videokaart,asus dvd,lite on o cd rewr., ik krijg die fouten altijd te zien in systeem info probleemapparatuur

Verwijderd

nou je kunt die viper eruit halen, zie je het probleem ook niet meer :)))) neej geintje. maar ik denk nog steeds dat je bij je bios het probleem bij de wortel aan kan pakken, zit er ook niet iets van pnp op dat irq adres diep in het grote blauwe programma verstopt? anders weet ik het ook niet meer

Verwijderd

Topicstarter
ach ik denk dat ik er maar mee moet leren leven :)

thanks voor jullie hulp :)

Verwijderd

acpi=powermanagement(Advanced Configuration and Power Interface)...kijk ff of je geen conflict hebt met andere hardware op die irq(mijn computer>proporties>device manager)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 01:21 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
acpi=powermanagement...kijk ff of je geen conflict hebt met andere hardware op die irq(mijn computer>proporties>device manager)
jah, je hebt gelijk, maar et is maar te hopen dat het dan ook over is, want die foutmelding zeurt over pci/plug and pray device ;)

Verwijderd

Op woensdag 06 juni 2001 01:23 schreef lee het volgende:

[..]

jah, je hebt gelijk, maar et is maar te hopen dat het dan ook over is, want die foutmelding zeurt over pci/plug and pray device ;)
dat is het ook..het is een system-device..en die zijn ook PNP

Verwijderd

ja, idd moet iets op dat irq adres zijn correct.

het lichaam wil wel, maar de geest heeft best moeite na 6 biertjes :9
Pagina: 1