Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vergelijking POV Mobii met Asus MeMO Pad FHD 10 klopt niet.

Pagina: 1
Acties:

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:16
Betreft de review Asus MeMO Pad FHD 10: middenmoter met goede resolutie, hoofdstuk "Alternatieven". Bij de Point of View Mobii staat het volgende geschreven:
De Mobii 945 van Point of View heeft een vergelijkbaar scherm als de Archos, maar beschikt over een quadcore-processor in plaats van een dualcore-model. Daarnaast heeft hij twee keer zo veel werkgeheugen en meer opslagcapaciteit. Voor dat alles betaal je wel een paar tientjes extra.
Als je echter de specificaties bekijkt:
  • Resolutie is 2048x1536 vs 1920x1200 voor de FHD10;
  • Werkgeheugen is 2GB, gelijk aan de FHD10;
  • Opslagcapaciteit is 16GB, gelijk aan de FHD12;
  • Prijs is ~270,- euro, dus ~50 euro goedkoper dan de FHD10.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Jij vergelijkt de Mobii met de Asus terwijl Tweakers.net verwijst naar de Archos.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:16
My bad, ik zie het nu 8)7
Ik vind wel dat je de alternatieven beter met het onderwerp van de review kunt vergelijken en niet onderling, dat lijkt me toch duidelijker. Nu zie je niet goed dat de POV vergelijkbaar of beter scoort op de aangehaalde punten en ook nog eens goedkoper is dan de Asus.
Voor de volledigheid ook nog wat mindere punten gevonden van de POV: gewicht is 679 gram wat zwaarder is dan de andere tablets in de review, en het draait Android 4.1 waarbij onzeker is of er ooit een update komt.