Ik heb een tijd geleden een HP Laserjet P1102w gekocht.
Het is een draadloos printer.
Ik heb altijd problemen met draadloos printen. Als ik met mijn iphone een print opdracht uitvoer dan duurt het 10 min voordat hij 1 pagina print.
Nou wil ik hem opnieuw installeren dan krijg ik telkens de volgende melding:
"De pinter kan niet communiceren met een draadloze router of toegangspunt op basis van de opgegeven SSID".
Hij ziet alle draadloze namen, als ik die van Ziggo of TP link router kies dan geeft ie die melding.....
Wireless Settings op mijn TP Link router:
Mode 11bgn mixed
Auto channel width
Max Tx Rate: 300Mbps
Mijn netwerk ziet er als volg uit:
Ziggo modem 192.168.178.1 ( SSID is aan )
TP link wr1043nd Router 192.168.1.1 ( SSID is aan ) ( ip range: 1.10 t/m 1.30 ( utp kabel is vanuit ziggo modem aangesloten op de WAN ). ( externe hdd via usb aangesloten voor FTP ).
CISCO E1200 router 192.168.1.2 ( utp kabel vanuit Lan naar Lan van TPLink / DHCP uit )
één vaste pc is hierop aangesloten met kabel.
Het is een draadloos printer.
Ik heb altijd problemen met draadloos printen. Als ik met mijn iphone een print opdracht uitvoer dan duurt het 10 min voordat hij 1 pagina print.
Nou wil ik hem opnieuw installeren dan krijg ik telkens de volgende melding:
"De pinter kan niet communiceren met een draadloze router of toegangspunt op basis van de opgegeven SSID".
Hij ziet alle draadloze namen, als ik die van Ziggo of TP link router kies dan geeft ie die melding.....
Wireless Settings op mijn TP Link router:
Mode 11bgn mixed
Auto channel width
Max Tx Rate: 300Mbps
Mijn netwerk ziet er als volg uit:
Ziggo modem 192.168.178.1 ( SSID is aan )
TP link wr1043nd Router 192.168.1.1 ( SSID is aan ) ( ip range: 1.10 t/m 1.30 ( utp kabel is vanuit ziggo modem aangesloten op de WAN ). ( externe hdd via usb aangesloten voor FTP ).
CISCO E1200 router 192.168.1.2 ( utp kabel vanuit Lan naar Lan van TPLink / DHCP uit )
één vaste pc is hierop aangesloten met kabel.