Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop kopen voor opleiding TI

Pagina: 1
Acties:

• tharonny
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:25
Hallo,

Voor mijn volgende opleiding ben ik eigenlijk opzoek naar een laptop. Met de opleiding Technisch informatica gaat er dus geprogrammeert worden en ik weet uit ervaring dat een hoge schermresolutie niet verkeerd is.

Nu gaat een hoge schermresolutie vaak gepaard met een hoge prijs. Ik werd vandaag getipt voor een vriend van mij over de DELL 15R SE. Deze laptop is op dit moment te koop voor €630,- (als ik mij niet vergis) na het gebruiken van hun kortingsbon (geldig tot 28e).

Aangezien er voor het programmeren niet erg veel grafische/processorkracht nodig is zijn er geen hele hoge specificaties nodig om vloeiend mee te kunnen. Ik kwam zo op de website van mediamarkt ook 2 laptops tegen nl.:
€488,-
http://www.mediamarkt.nl/...ing&product_code=67677650

Deze laptop is voor mij wel interesant kwa prijs, en geeft mij ook nog de mogelijkheid om in een later stadium van een ssd te voorzien.

en
€599,-
http://www.mediamarkt.nl/...22,903924.html?langId=-11

Is waarschijnlijk gewoon een beetje te, zoals ik eerder noemde heb ik zoveel power niet nodig. Maar dit zal wel een laptop zijn die na een eventuele upgrade van het ramgeheugen een aantal jaar langer mee zal kunnen gaan dan de eerder benoemde laptops.

Nu word dit dus ook mijn eerste laptop en al mijn ervaringen zijn: van horen zeggen en denk ik, dus kan iemand mij alsjeblieft helpen. Ik kan zo echt geen knoop doorhakken..

Zou heel graag ervaringen van jullie (misschien zelfs programmeurs) horen over wat jullie nou de beste keus zouden vinden. Zoals waarschijnlijk wel duidelijk is geworden licht mijn budget zo rond de 500 a 600 euro.

Alvast heel erg bedankt. Zelf ga ik er denk niet uitkomen..

Groet, Ron

Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kijk ook even naar de afterservice, ben je hem 3 weken kwijt bij een defect of komt iemand de volgende dag langs om het te repareren?

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-11 11:00
De 15R SE is heel interessant nu met de kortingen, en hij heeft een 1080p scherm, wat hem al een no-brainer maakt. Je kunt ook via shopkorting.nl bestellen, dan krijg je 7% korting later teruggestort op je rekening. Zie voor meer info dit topic: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

• tharonny
MartijnLoarne schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 23:06:
De 15R SE is heel interessant nu met de kortingen, en hij heeft een 1080p scherm, wat hem al een no-brainer maakt. Je kunt ook via shopkorting.nl bestellen, dan krijg je 7% korting later teruggestort op je rekening. Zie voor meer info dit topic: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2
Bedankt voor de reacties. Houd dit in dat ik en 7 procent (zie op de website dat het 6 procent is?) korting krijg en dat ik ook nog de 50 euro korting kan gebruiken of is dat niet mogelijk?

Alvast bedankt

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:03
Ja dat klopt, ik zou toch even dat topic doornemen als ik jou was, ook de epp truuk kan nog geld besparen!

• tharonny
Dan ga ik dat maar proberen denk ik. Gisteravond wel even snel doorgenomen, maar begreep het nog niet helemaal.

Ik hoop dat het nog optijd gaat lukken dan, aangezien de actie maar tot (en met?) morgen duurt.

@nilsepils, heb jij hem ook besteld? En zou je dan misschien hier ook neer willen zetten hoe je dat precies gedaan had? Alvast bedankt!

[ Voor 24% gewijzigd door tharonny op 27-08-2013 12:42 ]

• tharonny
Laptop is besteld voor het mooie bedrag van €566,11. Iedereen nogmaals bedankt!

Ik zal is kijken of ik dit topic zelf kan sluiten ;)

Pagina: 1