[Windows (8)] voorgeïnstalleerd op SSD?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcotjuuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-04-2022
Beste tweakers,

Ik ben van plan om in de nabije toekomst een laptop/ultrabook aan te schaffen en één van de componenten die ik er graag in zou willen hebben is een SSD. Nu vroeg ik mij of de voorgeïnstalleerde versie van Windows ( 8 ) dan al op de SSD staat geïnstalleerd, of dat deze op de HDD is geïnstalleerd. Of verschilt dit per fabrikant?

Bij voorbaat dank.

Overigens zou ik me willen verontschuldigen als ik deze thread in een verkeerd forum heb geplaatst; dit leek me het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:27
Dat staat altijd op de SSD... zo niet, laptop terug sturen en je geld terug vragen met een kleine PS erbij... 'Stelletje prutsers!'. Het heeft namelijk totaal geen zin om een SSD in een systeem te plaatsen om vervolgens het OS op de hdd te zetten, je mag er dus helemaal vanuit gaan dat het zo is... bij welke fabrikant dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcotjuuh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-04-2022
MicGlou schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:19:
Dat staat altijd op de SSD... zo niet, laptop terug sturen en je geld terug vragen met een kleine PS erbij... 'Stelletje prutsers!'. Het heeft namelijk totaal geen zin om een SSD in een systeem te plaatsen om vervolgens het OS op de hdd te zetten, je mag er dus helemaal vanuit gaan dat het zo is... bij welke fabrikant dan ook.
Mooi concreet antwoord >:) . Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:51

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

MicGlou schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 20:19:
:F :N
Nog nooit van een caching drive gehoord?

@TS:
Let gewoon op de specs. Hoeveel van je laptop keuzes heeft meer dan 1 schijf? Lees reviews, bekijk specificaties, en vraag dan in Laptop Aankoopadvies of je een goede keus maakt.

Commandline FTW | Tweakt met mate