Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubaxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 12:46
Hallo,

Ik heb mijn Samsung Galaxy S2 nu al iets meer dan 2 jaartjes. Nu is de batterij niet echt super meer, kan net niet een dag lang mee. Wanneer ik de telefoon uit zet geeft hij aan dat hij aan het opladen is, terwijl ik hem niet aan de oplader heb. Volgens mij is er dus ook iets stuk met de USB plugin, maar hier heb ik niet echt last van want hij staat zelden uit. Het trillen doet het ook niet meer, op een paar momenten na (1x in de maand) dat hij opeens heel even trilt. Ik weet 100% zeker dat ik niet per ongeluk de trilfunctie uit heb gezet haha, dus dat is het niet.

Nu heb ik een paar vraagjes; is het slim om een nieuwe batterij te kopen? Of kan dit schadelijk zijn? En zal dit helpen? Wanneer dit kan, waar zou ik dan zo iets kunnen kopen? Is DealExtreme een goede site of krijg je dan goedkoop spul dat maar half werkt?

Over het trillen van mijn telefoon. Is hier iets aan te doen? Ik zou ook nog altijd naar een klein telefoon zaakje in de stad kunnen gaan om het eventueel te repareren.

Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen!

Groetjes,
Koen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G4H
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

G4H

Een nieuwe batterij is een mooie upgrade na 2 jaar. Ik heb eerst een batterij uit China gekocht, maar dat is prut. Het kost je twee tientjes, maar door gewoon de officiële batterij van Samsung te kopen kan je weer even vooruit.

Over het trilmechanisme kan ik je helaas niets anders vertellen dat onderdelen niet erg duur zijn en dat zelf vervangen niet erg moeilijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-09 11:09
Zou willen aanraden de Extended accu te kopen, van Samsung zelf. Kost rond de 25 euro en heeft een grotere capaciteit. Na het plaatsen voelt als tweede pluspunt het toestel nog fijner aan ook. Win - win dus :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Dit topic is gesloten, deze vraag kan prima in het centrale Samsung Galaxy S2 topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.