Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik op FOK! een topic had geopend over mobiel keuze, dacht ik voor de Huawai y300 te gaan. Echter kwam er toen een bericht van iemand die zij dat zijn Cubot One een aanrader was. Vanaf dat moment denk ik dat ik meer voor mijn geld krijg als ik een smartphone uit China laat komen. Heeft iemand hier ervaring mee. Waar moet ik op letten, wat is een aanrader (tussen €50 - 140), hoe zit het met de douanen, wat zijn betrouwbare sites, en hoe zit het met de reparaties? Wat is het verschil tussen Android en Android Jellybean?

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Faea F2, dat is mijn aanrader...

Reparaties zijn voor jezelf. Dat betekent: opsturen naar China op jouw kosten, reparatie onder garantie is kosteloos, anders ook betalen, en de terugreis van je toestel zal ook betaald moeten worden...

Het verschil tussen Android en Android Jelly Bean? Android is de naam van het besturingssysteem op zich, net als bijvoorbeeld Windows. Jelly Bean slaat op de versie, net als bijvoorbeeld Vista. Google geeft iedere versie van Android een naam, en een nummer.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eens met Het topic voor onbekende Chinese smartphones en Google. Wij gaan niet alles voorkauwen als alle informatie gewoon vindbaar is. Mocht je er niet uitkomen na te hebben gezocht kun je hier terecht, maar dit is dus niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.