Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe laptop aanschaffen. Ik heb lang getwijfeld tussen een gewone laptop en een ultrabook. Ik vind het uiteraard belangrijk dat de gewone dagelijkse zaken (browsen, word, studie, filmpje etc.) lekker soepel lopen. Daarnaast wil ik toch graag toch een beetje kunnen gamen en moet het een 15" scherm zijn.

Mijn budget ligt rond de 800 Euro. Uiteindelijk vond ik het verschil in prijs toch te groot en is mijn keuze op de volgende twee laptops gevallen die qua prijs gelijk zijn (800 euro).

De Asus N56VB-S4060H. Deze wordt op het forum veelvuldig aangeraden.
pricewatch: Asus N56VB-S4060H

of de Asus R505CB-XX454H.
http://www.bcc.nl/asus-505cbxx454.html

Of eventueel de 100 euro duurdere versie, maar enkel als er sprake is van een echte meerwaarde.
pricewatch: Asus N56VB-S4054H

Mochten jullie nog suggesties hebben, kom maar op die zijn natuurlijk altijd van harte welkom! :)

Alvast hartstikke bedankt!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Voor jou doeleinden zou ik de eerste Asus nemen. De 2e heeft simpelweg een te lage resolutie voor jou budget en de 3e is de meerprijs niet waard. Het verschil tussen de i7 en i5 zul je niet merken.

Eventueel zou je naar de Dell 15R SE kunnen kijken, deze is voor minder als 600 te krijgen met een paar vage trucs. Neem je deze heb je mooi ruimte binnen het budget om een SSD in de laptop te zetten. Hier zal je erg veel snelheid mee winnen. Enige nadeel aan de 15R SE is dat de accu minder is als die in de n56 en de videokaart zal minder sterk zijn in games.

[ Voor 4% gewijzigd door dijstr op 26-08-2013 18:48 ]

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:07
Eens met hierboven. Neem de eerste Asus en neem er nog eens SSD bij. De Dell is een goedkoper alternatief.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie tijd en reacties!

Ik heb me suf gezocht maar tot mijn teleurstelling is de n56 nergens meer leverbaar.

Ik heb eigenlijk op korte termijn een nieuwe laptop nodig ivm studie. Maar ik lees her en der dat er over enkele weken nieuwe laptops uitkomen die het wachten waard zijn? :)

Hebben jullie wellicht nog andere aanraders?

In het uiterste geval koop ik de Asus N56VB-S4054H. Buiten het feit dat hier een i7 inzit en deze versie 100 euro duurder is, bedraagt de gewone snelheid 2.4 GHz en maximale snelheid 3.4. Bij de Asus N56VB-S4060H is de is dit 2.6 tot max 3.2 GHZ. Maakt het in de dagelijkse praktijk nog wat uit dat de standaardsnelheid iets lager is?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2013 01:46 ]