beste leden,
Ik ben in bezit van een nieuwe home cinema set, de LG HX773W.
Thuis heb ik beneden een samsung LE32B350 staan en hier heb ik een KPN digitale ontvanger op aangesloten via HDMI.
Nu sloot ik mijn LG set op deze zelfde poort aan (kpn er even afgehaald) en zie het LG logo verschijnen waarna zwart beeld.
Tv geeft verder niks aan ook het signaal NO SIGNAL niet.
Twijfelde of de LG set wel werkte had ik onze slaapkamer TV (sony bravia KDL-20S4000) naar beneden gehaald en aangesloten.
Hierop wel beeld.
Heb verschillende HDMI kabels geprobeerd waaronder ook de nieuwste 1.4 en geen 1 van alle geeft beeld.
Heb zelfs geprobeerd om nadat ik op de sony beeld had de HDMI kabel in de Samsung te stoppen en toen flikkerde het beeld steeds van groen naar zwart.
Ik heb vele dingen geprobeerd maar hou zwart beeld.
Morgen komt er een onvormer van HDMI naar Component en hopelijk heb ik dan wel beeld.
Weten jullie wat het probleem kan zijn??
Is het mogelijk dat de samsung geen HDMI 1.4 aan kan???
Ik weet het niet meer in elk geval.
Met vriendelijke groet jans
Ik ben in bezit van een nieuwe home cinema set, de LG HX773W.
Thuis heb ik beneden een samsung LE32B350 staan en hier heb ik een KPN digitale ontvanger op aangesloten via HDMI.
Nu sloot ik mijn LG set op deze zelfde poort aan (kpn er even afgehaald) en zie het LG logo verschijnen waarna zwart beeld.
Tv geeft verder niks aan ook het signaal NO SIGNAL niet.
Twijfelde of de LG set wel werkte had ik onze slaapkamer TV (sony bravia KDL-20S4000) naar beneden gehaald en aangesloten.
Hierop wel beeld.
Heb verschillende HDMI kabels geprobeerd waaronder ook de nieuwste 1.4 en geen 1 van alle geeft beeld.
Heb zelfs geprobeerd om nadat ik op de sony beeld had de HDMI kabel in de Samsung te stoppen en toen flikkerde het beeld steeds van groen naar zwart.
Ik heb vele dingen geprobeerd maar hou zwart beeld.
Morgen komt er een onvormer van HDMI naar Component en hopelijk heb ik dan wel beeld.
Weten jullie wat het probleem kan zijn??
Is het mogelijk dat de samsung geen HDMI 1.4 aan kan???
Ik weet het niet meer in elk geval.
Met vriendelijke groet jans