Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[feat] Bestelkosten voor individuele producten wenslijst

Pagina: 1
Acties:

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:01

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Momenteel zoek ik een eenvoudige/goedkope UPS. De prijs zal rond de € 80-100 liggen. Door het gewicht van deze dingen komt er vaak nog wel € 5-10 verzendkosten bij, wat relatief voor een groot verschil kan zorgen.

Ik heb alle UPS'en die een optie zijn in een wenslijst gezet. Ik zou nu graag willen zien wat per product (UPS) in de wenslijst de goedkoopste totale prijs is (incl. verzendkosten dus). Volgens mij is dit momenteel niet mogelijk.

De huidige functie om bestelkosten te berekenen zou dus eigenlijk de keuze moeten geven of je de hele wenslijst wilt hebben, of dat je juist één enkel product (alternatief) uit de wenslijst nodig hebt.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De bestelkosten van 1 los product kan je natuurlijk domweg zien op de productprijslijst, zoals deze:
pricewatch: APC Smart-UPS 750VA LCD 230V APC SMT750I

Bij de aanbieding van That's IT is dat momenteel 10,10 euro aan bestelkosten.

Maar het klopt dat we geen praktisch overzicht hebben om dit van een lijst producten in een keer te tonen. Als het lijstje niet te lang is, zou ik je aanraden domweg de boel in een spreadsheet te zetten. Is wat meer werk, maar dan kan je ook gelijk je voorkeurswinkel er alvast uitpikken :)

Op zich is het idee om een wenslijst als 'alternatievenlijst' te kunnen behandelen wel interessant. Dus ik maak daar in ieder geval intern een feature request van.

En ik verplaats ook bij deze je topic van Pricewatch naar Lieve Devvers, waar ie meer thuishoort :)

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:01

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
ACM schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:59:
Maar het klopt dat we geen praktisch overzicht hebben om dit van een lijst producten in een keer te tonen. Als het lijstje niet te lang is, zou ik je aanraden domweg de boel in een spreadsheet te zetten. Is wat meer werk, maar dan kan je ook gelijk je voorkeurswinkel er alvast uitpikken :)
Ik heb nu alle prijzen bekeken. De producten met de hoogste prijzen heb ik uit de lijst gegooid en uiteindelijk kon ik zo een keuze maken.
ACM schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 07:59:
Op zich is het idee om een wenslijst als 'alternatievenlijst' te kunnen behandelen wel interessant. Dus ik maak daar in ieder geval intern een feature request van.
Inderdaad, dat zou helemaal top zijn :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.