Ken iemand dit mengpaneel? Hij staat bij conrad! Ik heb een vraag over dit paneeltje......Zit er bij de hoofdtelefonen ook voorafluistering op?
Robzilla
Robzilla
Kalm ff hè anders antwoord ik helemaal niet!Op dinsdag 05 juni 2001 20:13 schreef _Robzilla_ het volgende:
please antwoord ff!
Uitgangen: Tape out (cinch) en Main out (jack)Op dinsdag 05 juni 2001 20:17 schreef _Robzilla_ het volgende:
dus het is wel aan te raden, kom je niet in de knel met het aantal kanalen (? Tis niet echt veel maar als je bijv. ook gewoon een cd-speler met de mono kanalen kan spelen via 2 boxen dan is er nikz aan de hand toch? Er zitten toch ook 2 uitgangen op (bijv. 1 verterker en 1 gitaar versterker)?
Als ik zeg tulpstekker, snap je het dan?Op dinsdag 05 juni 2001 20:19 schreef _Robzilla_ het volgende:
cinch?
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
edit: ok sorryOp dinsdag 05 juni 2001 20:25 schreef _Robzilla_ het volgende:
sorry je was eerder!
Doe eens niet zo godverdomme irritant!!Op dinsdag 05 juni 2001 20:25 schreef _Robzilla_ het volgende:
Zou je alsjeblieft antwoord willen geven?
Zit jij een beetje m'n replies te copy-pasten?Op dinsdag 05 juni 2001 20:26 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Doe eens niet zo godverdomme irritant!!![]()
![]()
Cinch == Tulp
JaOp dinsdag 05 juni 2001 20:27 schreef ALH het volgende:
Zit jij een beetje m'n replies te copy-pasten?
\o/
Voorbeluistering wil zeggen dat de speciale headphone connector kan worden gekoppeld aan een kanaal. Dus terwijl je 1 kanaal luistert via de main out kun je een ander kanaal "pre-luisteren" via je koptelefoonOp dinsdag 05 juni 2001 20:30 schreef oXygeN het volgende:
wtf is een mengpaneel zonder voorbeluistering?
\o/
Ja daar kun je ook wel wat mee hoor. Ik heb zelf 2 mengpanelen, die MM122 en nog een prof. 19" mengpaneel die het wél heeft.Op dinsdag 05 juni 2001 20:33 schreef oXygeN het volgende:
doh, maar ik bedoel, wat moet je met een mengpaneel die dat niet heeft
Niet iedereen heeft dat toch nodigOp dinsdag 05 juni 2001 20:33 schreef oXygeN het volgende:
doh, maar ik bedoel, wat moet je met een mengpaneel die dat niet heeft
Verwijderd
Bij goed mixen is het idd. van "levensbelang"Op dinsdag 05 juni 2001 20:43 schreef mark_dabomb het volgende:
eeehhm, ik wil me niet te veel in de discussie mengen, maar ik heb laatst een soundlab DSM 5 voor 50 piek gekocht. Daar zit wel voorbeluisteren op, en ik kan je zeggen, ik wil dit echt niet meer missen, vooral als je nummers wilt mixen is dit echt teringhandig!!!
precies wat je zegt:Op dinsdag 05 juni 2001 20:43 schreef mark_dabomb het volgende:
eeehhm, ik wil me niet te veel in de discussie mengen, maar ik heb laatst een soundlab DSM 5 voor 50 piek gekocht. Daar zit wel voorbeluisteren op, en ik kan je zeggen, ik wil dit echt niet meer missen, vooral als je nummers wilt mixen is dit echt teringhandig!!!
vooral als je nummers wilt mixen is dit echt teringhandig!!!