Toon posts:

Cooler kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen mijn cooler heeft het begeven, een Cooler Master 500 (RS-500-PCAP-A3). Ik heb geen idee waarmee ik deze moet vervangen kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-10 14:47

Silence

Godlike

Je fan van je voeding is kapot? Zit denk ik gewoon een 120mm fan in die je overal kan kopen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik dan niet de hele voeding meteen vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Het is je voeding die kapot is. niet je cooler.

De code die je opgeeft is van een voeding en niet van een cooler.
In dat geval ben je indd genoodzaakt een nieuwe voeding te kopen.
" heb je onlangs iets vervangen / uitgebreid" kan het ook zijn dat je voeding het niet trekt.

Is dit niet het geval dan ben je toe aan een nieuwe voeding.

Op het forum staan genoeg topics met uitleg over modulair en non modulair. en als je een 500 watt hebt. dan koop je een 500 of een 550watt :)

Succes!

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb niks uitgebreid in de laatste tijd. Pc is een paar keer uitgevallen heb toen gekeken maar alles leek normaal te werken tot ik eergister de ventilator van de voeding niet meer zag draaien.

Ok, maakt voor de rest niks uit welke het is? Zag ook van die lite versies en weet niet zeker of dat dan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

Als je voeding een modulaire voeding is. dan kan het kloppen dat hij niet draait. dan gaat tie pas draaien bij XX graden celcius of XXX watt aan vermorgen.

Maar wat voor type dat moet je zelf weten. Tuurlijk heb je slechte voedingen en goede voedingen en betere en een aantal high end voedingen. maar dat is allemaal jou keuze !

Persoonlijk zou ik eerder gaan voor een P80 bronze voeding minimaal ( garantie van de aantal watts na x tijd ) voor iets meer geld. Dan een goedkope voeding die na een stroomuitval al naar zijn grootje is.

Kijk hier even na:

Voeding reviews

en trek daar even je conclusie uit !

Succes!

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 18:24

auto660

1991 240 GL Brick

Consigliere schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:19:
Persoonlijk zou ik eerder gaan voor een P80 bronze voeding minimaal ( garantie van de aantal watts na x tijd ) voor iets meer geld.
Hmm, dat 80+ certificaat gaat over de efficientie van de voeding. Bijvoorbeeld dat als een voeding 80% efficient is en er 600watt vanaf wordt getrokken dan verbruikt de voeding bij het stopcontact 720watt. Het is dus geen watt garantie. (helaas...)

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
GoT is geen helpdesk. Lees Het algemeen beleid even aandachtig door.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.