Mediamarkt BTW-vrije dagen - Zijn er hier vaste weken voor?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.593 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bird
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-09 16:16

The_Bird

Meneer de Raaf

Topicstarter
Ik wil binnenkort een nieuwe camera kopen maar las dat er vorig jaar in September BTW-vrije dagen waren en dat deze actie periodiek herhaalt wordt. Is het bekend wanneer die acties gehouden worden en zit er enige regelmaat in? Zou het zonde vinden nu veel geld uit te geven als er over een paar weken van die acties zijn.

"21 jaar DSL!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04:08

BPP

Normaal gesproken eind januari/ begin februari. Vorig jaar september ook, maar dat kwam volgens mij door de verhoging van de BTW naar 21%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenvanvliet
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vorig jaar was die actie van vrijdag 28 september t/m zondag 30 september, maar dat hoeft geen garantie te zijn dat deze er nog eens komt. Denk ook niet dat de MM deze actie vroegtijdig gaat aankondigen.. aangezien ze zichzelf anders in de vingers snijden. Denk dat het in dit geval gewoon afwachten gaat worden, tenzij hier iemand aanwezig is die bij de MM werkt en daar nu al iets over wilt vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05:45
BPP schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:36:
Normaal gesproken eind januari/ begin februari. Vorig jaar september ook, maar dat kwam volgens mij door de verhoging van de BTW naar 21%.
Dit,

Die extra BTW actie was speciaal voor de BTW verhoging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
rubenvanvliet schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:36:
Vorig jaar was die actie van vrijdag 28 september t/m zondag 30 september, maar dat hoeft geen garantie te zijn dat deze er nog eens komt. Denk ook niet dat de MM deze actie vroegtijdig gaat aankondigen.. aangezien ze zichzelf anders in de vingers snijden. Denk dat het in dit geval gewoon afwachten gaat worden, tenzij hier iemand aanwezig is die bij de MM werkt en daar nu al iets over wilt vermelden.
Het lekken van dit soort vertrouwelijke informatie heeft vaak vervelende consequenties als gevolg. Ontslag op staande voet bijvoorbeeld.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, voorspellende gaven zijn nu eenmaal zeldzaam, en een kristallen bol gaat hier ook niets doen. Dat maakt een dergelijk topic zinloos omdat er niets te bediscussieren is.

Je zult moeten wachten als de aankoop niet urgent is, of nu moeten kopen als je niet kunt wachten. :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.