Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leanderable
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 13:53
Hallo medetweakers,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben al een redelijke tijd een actief bezoeker van Tweakers, maar heb mijn account nog niet echt actief gebruikt. Mijn naam is Leander en ik ben een 6VWO'er die binnenkort twee meeloopdagen heeft. Het is de bedoeling dat je een dagje meekijkt met iemand van jouw 'beroepskeuzegroep'. De term is niet helemaal passend, omdat je natuurlijk geen beroep, maar een studie kiest. Welke studie dat dan is? Ik twijfel nog tussen het dubbelen van Natuurkunde en Sterrenkunde of Natuurkunde en Informatica aan Leiden.

Nu heb ik een van de twee dagen waarschijnlijk al vol, omdat ik een dagje mee mag kijken bij ASML. Een deel van de dag mag ik misschien mee een cleanroom in; iets wat ik echt wel supertof vind.

Nu is mijn vraag; hebben jullie misschien nog leuke ideeën voor een bedrijf/beroepsbeoefenaar waar ik zou kunnen proberen een dagje mee te kijken? In de afgelopen jaren heb ik bijvoorbeeld een maand gewerkt bij een afdeling systeembeheer in een bedrijf en een tijd meegelopen met een SAP-Consultant terwijl ik hier en daar wat klusjes opknapte. Ook heb ik een eigen bedrijfje; hier ontwikkel ik met mijn vriend/collega een webapplicatie voor het voortgezet onderwijs voor de klassieke talen.

Ik hoor graag suggesties van jullie! Ik hoop ook dat ik mijn interesses een beetje duidelijk heb kunnen maken. Als er nog vragen zijn, schroom dan uiteraard niet... :)

Alvast bedankt voor jullie hulp.
Leander

Het is ik, Leander, altijd in staat dingen helder en duidelijk te krijgen (ook als dit enigszings bot overkomt)