Ik kom er helaas met Google niet uit.
Ik heb sinds gisteren een nieuw systeem met een Asus Z87 Pro moederbord. De klok van Windows 8 is eigenwijs. Windows 8 is helemaal up-to-date en er staan geen updates klaar. Als ik mijn PC een kwartier uitzet en daarna weer aanzet loopt hij precies een kwartier achter. Als ik dan handmatig de tijd goed heb gezet of heb gesynced met een timeserver wordt hij automatisch weer aangepast na een paar uur.
Wisselen van timeserver, timeserver aan/uit mocht niet baten. Tijd goed zetten in BIOS helpt ook niet. Het vreemde is dus dat hij de datum wel onthoud, maar de tijd dus niet goed weer geeft. Ik ga er even niet vanuit dat het het batterijtje is van mijn moederbord aangezien ik deze gisteren net heb gekocht, maar ik zal hem voor de zekerheid morgen toch even vervangen. De BIOS van mijn moederbord heb ik ook netjes bijgewerkt naar 1205, maar dat verhelpt het probleem helaas ook niet. 
Is er naast het batterijtje vervangen nog iets anders wat ik zou kunnen doen? := Of is dit een extra feature van Windows 8?
Is er naast het batterijtje vervangen nog iets anders wat ik zou kunnen doen? := Of is dit een extra feature van Windows 8?
Dubbel geruisloos ingebracht houdt beter! :+