Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt, heb ik per ongeluk de standaard htc zaklamp app verwijderd op mijn htc one.
Weet iemand hoe ik deze kan terughalen?
Deze staat niet in de playstore, en ook een systeem update mocht niet baten:(

Wie o wie weet raad? Alvast bedankt:)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Restoren factory settings? Eventueel stock ROM opnieuw flashen op de telefoon? In het laatste geval ben je wel eea aan data kwijt, zoals SMSjes. :) Bestanden op de telefoon zoals muziek of afbeeldingen niet, tenminste, met Samsung niet iig (ervaring).

[ Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 25-08-2013 23:11 ]

Verwijderd

Een losse apk is meestal gewoon te vinden op XDA of je neemt een stock rom en sloopt daar de benodigde spullen uit. Een hele snelle search kwam op dit topic terecht, volgens mij heeft iemand het daar ook zo opgelost.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2013 23:22 ]

• gertjanvdheuvel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-11 11:49

gertjanvdheuvel

Magento 2 / WebOptimalisatie

Makkelijkste is booten in bootloader mode, zie YouTube voor de voorbeeldjes en even factory reset. Je behoudt al je eigen specifieke data zoals foto's etc.

CBD olie kopen , Gezonder Leven , Bumper Beschermer

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
gertjanvdheuvel schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:24:
Makkelijkste is booten in bootloader mode, zie YouTube voor de voorbeeldjes en even factory reset. Je behoudt al je eigen specifieke data zoals foto's etc.
Gaat niet helpen.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:14

Fiber

Beaches are for storming.

Zaklampen genoeg in de store... Wat is er zo speciaal aan de standaard app...? O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Mr.Monk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-09 22:54
kan het zijn dat je je "app" gedwongen hebt gestopt? normaal kan je deze niet zomaar verwijderen.

ff kijken bij ( ik heb een one x) instellingen --> apps --> alle apps en dan kijken of deze is uitgeschakeld

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, bedankt voor alle reacties,

Ik heb op de telefoon de fabrieksinstelling hersteld, zaklamp is weer terug:)
Pagina: 1