HDD Caddy kopen

Pagina: 1
Acties:

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:12

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Ben binnenkort van plan een laptop te kopen ( pricewatch: Asus N56VB-S4060H ).

Nu ga ik dus de ssd uit mijn systeem halen
( pricewatch: Kingston SSDNow V+ Series V2 SATA2 2.5 128GB )
, deze is al vrij oud, maar nog wel vrij vlot vergeleken met een standaard harde schijf.

Vervolgens ga ik een andere ssd kopen, een van 256/240 GB, namelijk:
pricewatch: Crucial 2.5" M500 240GB
of
pricewatch: Plextor PX-256M5S 256GB
of nog een andere als jullie een beter idee hebben.

De grote vraag nu is, waar kan ik een HDD caddy vinden voor een acceptabele prijs? In een winkel is het iets van 24 euro ( http://hddcaddy.com/nl/as...53-n55-n56-hdd-caddy.html ), wat ikzelf nogal "prijzig" vindt. Op tweakers V&A heb ik ook nog een advertentie gezien van 12.50 wat wat leuker geprijsd is, maar het universele aspect eraan vindt ik eng. Vrijwel iedere keer als ik iets universeels aanschaf voor elektronica blijkt het dat hetgeen dat ik nou net heb een uitzondering te zijn.

Misschien moet ik me gaan verdiepen in Ebay? :?

[ Voor 5% gewijzigd door Thomg op 25-08-2013 22:52 ]

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2025
Zelf heb ik mijn HDD caddy voor mijn dell E6430 op e-bay gekocht.
Dit scheelde 15 euro ten opzichte van een caddy uit een Nederlandse winkel.
Zorg wel dat je een betrouwbare verkoper hebt ;).

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb mijn caddy voor een HP 8540W ook op Ebay gekocht. De caddy's zijn vrijwel allemaal hetzelfde uitgevoerd, alleen het frontje kan wel eens afwijken. Ebay is niet zo eng als dat je denkt :)

https://discord.com/invite/tweakers

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

(jarig!)
Ik weet niet of deze compatible zijn, maar ik meen mij te herinneren ergens nog een N73/53 Caddy te hebben. Als het niet past jammer, als het wel past, laat maar horen, ga ik straks even graven.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ik heb in mijn N56 gewoon een universele zitten.

Ebay caddies zouden prima moeten werken, je moet ook wel kunnen vinden die adverteerd dat hij op de N56 kan, dan kan je altijd geld terug claimen als het in een erg onwaarschijnlijk geval niet blijkt te passen.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:12

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Foritain schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:32:
Ik weet niet of deze compatible zijn, maar ik meen mij te herinneren ergens nog een N73/53 Caddy te hebben. Als het niet past jammer, als het wel past, laat maar horen, ga ik straks even graven.
Als deze past en voor een leuk prijsje weg kan heb je een koper ;)

Ebay is geen optie aangezien mijn paypal account tijdelijk gesloten is ( ze zijn dit nog aan het verwerken ).

[ Voor 13% gewijzigd door Thomg op 26-08-2013 12:03 ]

Pagina: 1