Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vorige week in het bezit van een Umi X2 waar ik tot nu toe zeer tevreden over ben. Ik heb deze smartphone via Mixeshop besteld maar zit toch met een aantal vragen.

Heeft er iemand een idee of ik ergens een engels- of misschien zelfs nederlandstalige handleiding kan downloaden? En zou iemand mij kunnen zeggen welke (chinese) apps ik zeker van mijn gsm kan verwijderen?

Merci :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb eigenlijk nog een vraagje.

Maakt het uit of ik mijn foto's, films, muziek enz. bewaar op het intern of op het kaart geheugen?

Merci :)

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:58

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom:)

Je bent tijdens het aanmelden wat te vlug langs Het algemeen beleid geklikt, daarin staat wat we van een topicstarter verwachten. Belangrijk dingetje is toch wel het tonen van eigen inzet wat helaas ontbreekt in je topic. Ga eerst een zelf rustig zoeken en als je er dan niet uit komt, open dan gerust een topic. Geef dan ook duidelijk aan wat je zelf al hebt gedaan.
Gebruik ook de zoekfunctie hierboven en kijk ook eens rustig rond in het [Umi X2] Ervaringen en Discussie topic.
Ik gooi hier even een slotje op.

Veel succes & veel plezier hier op het forum :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.