Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor webshop en office 365

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi medetweakers,

Ik heb dringend een laptop nodig. IK KOM ER NOG OP TERUG, EERST EVEN WAT MEER ONDERZOEKEN! DANKJULLIEWEL!

Ik ga er mijn webshop op bijhouden (draait bij een host, niet hier fysiek). Er moeten regelmatig foto's worden geupload. Ik zit dus heel veel op het internet.

Verder gebruik ik Office 365 en gebruik ik een aantal Office-programma's gewoon vanaf de harde schijf. Er staan altijd minstens drie programma's open.

Ik sleep hem niet vaak mee -alleen op vakantie en soms naar de tuin :) .

Ik stel een groot scherm op prijs. Geen merkvoorkeur omdat ik er geen verstand van heb

Prijs tot 900 euro.

Als jullie me willen helpen, graag!!

Groet van Jolie.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2013 12:49 . Reden: EERST WAT MEER BEKIJKEN ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je budget is groot genoeg, imho kun je dit met elke laptop wel.

Zeker voor een budget van 900 euro mag je wel wat meer eisen stellen. want met de eisen die je nu hebt is elke 500 euro laptop meer dan genoeg

In de tuin doen weinig lcd's het echt goed. daar kan (iemand anders) mischien wel wat over zeggen. maar om voor die paar keer in de tuin extra geld uit te geven ..

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Dankje Fish. Supersnelle reactie!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Het is ook aangeraden om LAA beleid te bekijken en zelf even onderzoek te doen. Welke laptops heb je zelf al gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Lucas, bedankt voor je reactie. Ik zag een Samsung NP900X4D-K01NL bij "vraag en aanbod" staan. Die draait op windows 8. Zou dat wat zijn? Ik heb inmiddels het LAA-beleid bekeken en ga nu naar de pricewatch

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2013 23:32 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-11 00:15

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica