Ik heb sinds kort een Faea F2 telefoon. Prima ding met NFC er op. Afgelopen week kreeg ik een toegangssleutel van mijn werk. Laat die nou net met NFC werken en NIET beveiligd zijn tegen schrijven
Ik heb mijzelf al eens de toegang tot mijn werk ongedaan gemaakt door met NFC Tasker voor Android de NFC-tag te herprogrammeren. Dat was niet de bedoeling natuurlijk... De tag is nu weer geherprogrammeerd door de administratie van mijn werk, ik kan de deur weer door waar ik doorheen moet.
Wat ik zoek is een app voor Android die het mogelijk maakt om taken uit te voeren op basis van NFC alleen dan zonder de tag te herprogrammeren. De inhoud van de tag moet dus voldoende zijn om deze te herkennen en op basis daarvan toegewezen taken uit te voeren zonder dat dit in de tag zelf komt te staan.
Iemand ervaring met een dergelijke app?
Wat ik zoek is een app voor Android die het mogelijk maakt om taken uit te voeren op basis van NFC alleen dan zonder de tag te herprogrammeren. De inhoud van de tag moet dus voldoende zijn om deze te herkennen en op basis daarvan toegewezen taken uit te voeren zonder dat dit in de tag zelf komt te staan.
Iemand ervaring met een dergelijke app?