Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers
Ik ben van plan om een casemod te maken alleen ik weet niet hoe ik aan sponsors kom voor onderdelen en waterkoeling.
Ik ben van plan om een big tower te modden totdat hij er Nice uit ziet ik kan nog niet echt beschrijven hoe hij er uit ziet maar dat komt wel als ik begin en fotos op tweakers ga zeggen.
Dus als iemand weet hoe je sponsors krijgt graag een reactie.
Groeten Kevin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:51

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Sponsor hebben voor en nadelen, het is niet zo dat je gratis hardware krijgt zeker niet als beginnende modder, je zal in 95% van de gevallen gewoon zelf je hardware moeten kopen.

1 van de grootste nadelen zijn de verplichtingen tegenover je sponsor, je bent verplicht correcte logs bij te houden op meerdere sites inclusief beantwoording en reageren op vragen. Tevens lloop je het risico dat als je mod extreem goed is je naar beurzen dient te komen voor de sponsors.

Misschien kan je L3p eens vragen of en van de andere modders hier het is echt geen rozengeur en maneschijn ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 10:34

l3p

www.^.nl

oops .. dubbel

[ Voor 91% gewijzigd door l3p op 25-08-2013 12:16 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Laatst online: 07-10 10:34

l3p

www.^.nl

Het is inderdaad zoals ShadowBumble zegt :)

Misschien dat je iets met de volgende links kan:
http://www.l3p.nl/tutorials/getting-sponsored/

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Laatst online: 04-10 11:19

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Als je even het woord sponsor ingetikt had in de zoekbalk had je hier al diverse topics over gevonden.

http://gathering.tweakers...%5B%5D=22&keyword=sponsor

Wat ik zo jammer vind is dat je steeds meer mensen ziet die denken "Ik wil een vette mod bouwen maar heb geen geld, wie weet kan ik wat bij bedrijven los peuteren".

Zo werkt het gelukkig niet. Je zal je eerst moeten bewijzen en moeten laten zien wat je kan. En dan nog vind ik dat gebrek aan geld niet de hoofd reden mag zijn.

Een overvloed aan goede ideeën en de drive om ze uit te voeren is veel belangrijker. En die drive zal je ook moeten tonen.

[ Voor 18% gewijzigd door floriske.nl op 25-08-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
floriske.nl schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:20:
Als je even het woord sponsor ingetikt had in de zoekbalk had je hier al diverse topics over gevonden.

Wat ik zo jammer vind is dat je steeds meer mensen ziet die denken "Ik wil een vette mod bouwen maar heb geen geld, wie weet kan ik wat bij bedrijven los peuteren".

Zo werkt het gelukkig niet. Je zal je eerst moeten bewijzen en moeten laten zien wat je kan. En dan nog vind ik dat gebrek aan geld niet de hoofd reden mag zijn.

Een overvloed aan goede ideeën en de drive om ze uit te voeren is veel belangrijker. En die drive zal je ook moeten tonen.
Oke thx voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:04
Ook als je met dit verhaal bij sponsoren aan komt:
Ik ben van plan om een big tower te modden totdat hij er Nice uit ziet ik kan nog niet echt beschrijven hoe hij er uit ziet maar dat komt wel als ik begin en fotos op tweakers ga zeggen.
Wat eigenlijk praktisch neer komt op 'ik zie wel', kom je niet heel ver.. Kom met een goed plan van aanpak, maak uitgebreide tekeningen, werk het in sketchup / ander 3d programma uit. Ook is het ook vrijwel een must als je al wat van je kunnen laat zien en dus: oude casemods. Op dit moment weet je namelijk totaal niet of het haalbaar is en bedenk zelf: als iemand bij jou zou aankomen met een dergelijk verhaal, zou je bereid zijn hem/haar dan zomaar te sponseren? Natuurlijk niet, je wilt eerst zien wat diegene in zijn mars heeft.

En bedenk: een goede mod kan ook heel gaaf zijn zonder alle dure hardware. Begin desnoods met die oude P1 PC die op zolder staat, daar kan je heerlijk mee 'aanklooien'.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

floriske.nl schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 12:20:

Ik gok als je een x aantal vette mods laat zien met gedateerde hardware dat de sponsers vanzelf komen..

@TS en voor de rest lees bovenstaande posts.. je bent zeker niet de eerste en ook niet de laatste die deze vraag stelt

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Consigliere schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:15:
[...]

Ik gok als je een x aantal vette mods laat zien met gedateerde hardware dat de sponsers vanzelf komen..
En dat valt nog behoorlijk tegen. Je moet echt wel precies bij de goede mensen terecht komen wil je iets voor elkaar krijgen. En dan moet je wel echt iets gaafs neer kunnen zetten en zorgen dat je bekend genoeg bent in het wereldje. En dat valt heel vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consigliere
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-02 17:08

Consigliere

Engineer

TERW_DAN schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:17:
[...]

En dat valt nog behoorlijk tegen. Je moet echt wel precies bij de goede mensen terecht komen wil je iets voor elkaar krijgen. En dan moet je wel echt iets gaafs neer kunnen zetten en zorgen dat je bekend genoeg bent in het wereldje. En dat valt heel vies tegen.
Dat geloof ik ook zeker wel, Maar als je het doorzettingsvermogen en de tools hebt. word het zowiezo wel een heel stuk makkelijker ! ;)

Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput

Pagina: 1