Mo-bo: Asus CM1740 (gekocht in 2012)
Hij heeft de recente Asus bios met de moderne gelikte interface zoals hier:
http://images.anandtech.c...S%201%20-%20EZ%20Main.png
Ik heb via de bios de grafische kaart geswitcht van degene in de slot naar de on-board kaart. Dit was geen succes en nu heb ik geen beeld. Ik wil de instelling terugzetten, maar dat is best wel lastig als je niet ziet wat je doet.
Het probleem had ik voorzien door exact op te schrijven welke toetsen ik in moet drukken om door het bios menu te navigeren, de instelling (primare driver moet weer 'PCI/PCIE' worden) terug te zetten, en 'save & reset' te doen.
Ergens heb ik in die sequentie een foutje gemaakt..
-> hij start uiteindelijk niet opnieuw op, blijf ergens in de bios rondhangen..
Voordat ik de kast open ga maken (om bijv. de CMOS te resetten).. kan iemand mijn toetsensequentie nalopen en zeggen wat ik fout doe?
Dit is hem:
*computer aanzetten* *Del -> bios hoofdscherm*
Enter down down enter right down down down enter down enter down enter right right right right down enter
Wat doe ik fout?? Wie helpt me uit de brand?
Hij heeft de recente Asus bios met de moderne gelikte interface zoals hier:
http://images.anandtech.c...S%201%20-%20EZ%20Main.png
Ik heb via de bios de grafische kaart geswitcht van degene in de slot naar de on-board kaart. Dit was geen succes en nu heb ik geen beeld. Ik wil de instelling terugzetten, maar dat is best wel lastig als je niet ziet wat je doet.
Het probleem had ik voorzien door exact op te schrijven welke toetsen ik in moet drukken om door het bios menu te navigeren, de instelling (primare driver moet weer 'PCI/PCIE' worden) terug te zetten, en 'save & reset' te doen.
Ergens heb ik in die sequentie een foutje gemaakt..
Voordat ik de kast open ga maken (om bijv. de CMOS te resetten).. kan iemand mijn toetsensequentie nalopen en zeggen wat ik fout doe?
Dit is hem:
*computer aanzetten* *Del -> bios hoofdscherm*
Enter down down enter right down down down enter down enter down enter right right right right down enter
Wat doe ik fout?? Wie helpt me uit de brand?