Kan ik mijn PS3 updaten ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:14
misschien een vreemde vraag,
ik wil een nieuwe game spelen op mijn PS3, en dan zal ik zeker de laatste firmware moeten hebben, maar bij de laatste update die ik heb gedaan kreeg ik te maken met Cinavia, die het bijna onmogelijk maakte om mijn eigen geripte films via mijn PS3 af te spelen.

nu is mijn vraag: heeft Sony nog meer ongein in de laatste updates gedaan die het speel en kijk plezier op mijn PS3 belemmeren ?

Ik zou het niet waard vinden om voor die ene game mijn kijk en speel pezier te verpesten zoals Cinavia dat gedaan heeft |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Op welke firmware versie zit je op dit moment? Want Cinavia is destijds in versie 3.41 toegevoegd. De meest recente firmware versie op dit moment is 4.46 om te zien wat er allemaal veranderd is moet je even hier kijken wat er in de tussentijd allemaal veranderd is. Mocht je extra waarde bij het verkopen van je PS3 willen hebben zou ik je firmware niet boven 3.55 updaten dit is voor selecte kringen extra geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:14
Ik zie dat die Cinavia zelfs al in firmware 3.10 is geïntroduceerd.
mijn oude Phat PS3 was vergaan en had ik de Slim aangeschaft, en ik moest toen wel updaten om mijn aankopen in de store te kunnen her-downloaden.
niet beseffend wat voor problemen dat zou hebben met mijn grote collectie geripte DVD's :(

ik zit momenteel op 4.25, dus al te ver om eventueel te verkopen :)

bedankt voor de excelent link, daar lees ik dat er niet echt gevaarlijke veranderingen zijn om niet te updaten.
ik lees nog even verder voordat ik ga updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream