Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop max budget € 1000,00

Pagina: 1
Acties:

• Fjerpje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-11 21:44
Beste mensen,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een laptop die zowel draagbaar is, maar ook de nodige prestaties levert. Ik zoek dus een laptop die de de beste balans biedt tussen prestatie en draagbaarheid ofwel portabiliteit.

Ik heb onder ander de volgende laptops gezien, maar van beide is nog maar weinig informatie beschikbaar:Thuis heb ik nog een 128GB SSD liggen van Samsung en nog een extra 8GB geheugen. Omdat er nog maar weinig informatie beschikbaar is over bovenstaande laptops, vind ik het dus moeilijk kiezen.

Ik ken Acer van hun vroegere modellen en die waren meer brak dan goed. Volgens Anandtech zou de kwaliteit van die Acer laptop goed zijn. Daarnaast levert die laptop wel leuke specificaties, maar zit er een minder krachtige UL processor in.

De MSI laptop is 14 inch en weegt maar 2 KG en heeft een snelle quad core Haswell processor en een aangename videokaart tegen een leuke prijs. Echter ben ik niet bekend met MSI laptops en vraag ik me af hoe de geluid- en warmteproductie is van de laptop.

Ik zou eventueel beide laptops kunnen bestellen om ze te testen, maar heb ik daar helaas maar weinig tijd voor. Kunnen jullie me helpen met advies?

[ Voor 25% gewijzigd door Fjerpje op 25-08-2013 02:19 ]

Verwijderd

Dat lijkt mij niet zo lastig: de acer.

Alhoewel beide laptops in principe prima zijn volgens anandtech kan ik simpelweg geen laptop aanraden waar een scherm in zit als in de GE40. Dat er een ULV processor in zit is spijtig, maar ik heb liever een ULV processor dan een brak scherm.

• Fjerpje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-11 21:44
Zijn er geen (komende) alternatieven? Ik heb een SSD en extra 8GB geheugen liggen dus dat hoeft er niet (zoveel) in te zitten.

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
edit: verkeerde thread 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door EXpaND op 25-08-2013 21:15 ]

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-11 13:02
Zeker weten zijn er komende alternatieven. Als de laptop niet dringend nodig is, zou ik nog een kleine maand wachten. Zeker omdat volgende week vrijdag de IFA beurs begint. Daar zullen veel fabrikanten hun Haswell modellen laten zien en waarschijnlijk aankondigen wanneer ze te koop zijn.