Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor een kleine game en studie

Pagina: 1
Acties:

• MightySmurf
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-10 11:50
Hallo,

Ik ben Niels en ik ga dit jaar studeren. Mijn vorige laptop is vlak voor de vakantie stuk gegaan en omdat ik bij de aanschaf van die niet echt goed heb rondgekeken wil ik het deze keer wel goed doen. Maar nu word ik overrompeld door het aanbod en weet ik niet meer waar ik naar moet kijken enz.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik speel LoL op redelijk hoog niveau (ik wil wel dat het goed draait) dus dat is de enigste vereiste voor de laptop.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik heb een budget van 500-800 euro

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ik zit dagelijks in de trein en wil dan wel een filmpje kijken dus een accuduur is voor mij wel van belang(gewicht is niet interresant)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen voorkeuren voor een bepaald merk. Wel zou ik een grootte resolutie fijn vinden.

Zelf heb ik gevonden:
[url=Samsung NP355V5C-A05NL][/url]
Deze heb ik gevonden met Price Watch,al weet ik niet precies waarom:P
Hij is goedkoop en werd goed beoordeeld bij de videorecensie van 4 laptops voor 500 euro

Acer Aspire E1-571G
Deze laptop kreeg de beste beoordeling tijd de videorecensie en is hier ook nog eens beter uitgevoerd. Hij heeft een grootte harde schijf en een mooie videokaart. Ook is het werkgeheugen voor maar 26 euro uit te breiden naar 8 GB en dat spreekt me erg aan.

HP Elitebook 8560p
HP Elitebook 8560p
Deze 2 zijn gewoon heel mooi door de afprijzing. Ik weet nog niet precies wat het verschil is, maar ze zien er erg goed uit :)

[ Voor 35% gewijzigd door MightySmurf op 24-08-2013 21:24 ]

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Wat heb je zelf gevonden? Beetje eigen inzet word geëist. Begin bijvoorbeeld bij de grootte, gewicht, hardware benodigdheden voor lol enz. Succes!

• MightySmurf
Ja ik las het, ik heb al onderzoek gedaan maar vergeten neer te zetten.
Ga het nu doen:D

• jan874
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-11 20:16
offtopic:

Echte dirtyclan-members kopen een alienware m17x :p

Ontopic:
Kijk even naar de dell inspiron 15r SE. Door het gebruik van kortingscodes kun je die laptop voor rond de 600€ kopen. En dan heb je een laptop met 1080p scherm en een gpu (=videokaart) die LoL prima op de hoogste settings kan draaien.

Heb je verder nog specifieke eisen waaraan de laptop moet voldoen?

[ Voor 71% gewijzigd door jan874 op 25-08-2013 00:30 ]

• MightySmurf
Ik kan de dell nergens meer vinden, omdat dell de site weer helemaal over hoop heeft gegooit:P
Ik wil gewoon LoL kunnen spelen en een beetje een lange accuduur, niet heel speciaal.

• MightySmurf
Ik sta nu op het punt http://www.laptops4all.nl/laptops/hp-elitebook-8730w.html te kopen.
Ik denk dat deze alles kan wat ik wil, alleen ben ik een beetje bang met de duo core.
Zal dat een probleem worden?

Verwijderd

Ligt er aan wat voor studie het is; voor alleen Office heb je niet enorm veel nodig. Een groter punt zou ik maken van de grootte, 17" en het gewicht, 3,4 kg. Vooral als je het veel mee moet gaan nemen.

• MightySmurf
Het gewicht is voor mij niet belangrijk, maar ik wil wel LoL blijven spelen.

• dijstr
Ik zou alleen als ik jou was geen geld uitgeven aan een dusdanig verouderde laptop.. Voor het zelfde geld kan je een 15r SE kopen of een andere laptop.. Zou toch even verder kijken als ik jou was! De specs op de genoemde laptop zijn imo dusdanig minderwaardig voor wat je er voor betaald dat het gewoon zonde is..

• MightySmurf
Ik heb nu uiteindelijk de Inspiron 15R Special Edition met 750 GB besteld.
Dit kostte me uiteindelijk maar €566 :D

• dijstr
Goede keuze!! Geniet er van, denk dat dat zeker wel moet lukken!!

Verwijderd

De accuduur van die laptop blijkt wel wat minder te zijn, iirc

• jan874
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-11 20:16
Goede keus ;)

Verwijderd

Hoe kom je aan deze kortingscode voor de Dell Inspiron 15R Special Edition? :*)

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Beetje Google doet soms ook wonderen.
Pagina: 1