Hallo iedereen,
Zoals in de titel staat bouw ik voor het eerst een pc en ik heb redelijk tot 0 verstand van hoe het in elkaar zit.
Ik heb dus allerlei artikelen erover gelezen over hoe het nou allemaal in elkaar zit en ik zou graag willen kijken of ik het uiteindelijk ok heb gedaan en of dit ding zal werken... en e.v.t of ik dingen ben vergeten of dingen iets goedkoper kunnen worden.
Ik heb alle onderdelen gevonden hier op de tweaker site.
Wat ik er allemaal mee wil doen is films bekijken, gamen de beetje high end games die niet op mijn Wii U verschijnen , videos en fotos editten .etc
- Ik heb liever niet dat het systeem er veel boven gaat zitten, lager mag natuurlijk altijd.
- Ik ben totaal niet bekend, qua merken aangezien ik de laatste 6 jaar op een netbook en ipad heb gebruikt... dus dat boeit me bar weinig, ik wil gewoon dat iets goed en snelwerkt voor een redelijke prijs.
Kwa bepaalde wensen is het enige misschien een beetje lager aan de prijs kant zitten of anders kijken of ik het meeste haal uit de prijs die ik nu heb.
De onderdelen die ik nu heb staan zijn,
Ik koop er later windows 8 bij aangezien mijn studenten korting later ingaat.
Ik wil jullie alvast erg bedanken voor de reacties, tips, en verbeteringen.
Zoals in de titel staat bouw ik voor het eerst een pc en ik heb redelijk tot 0 verstand van hoe het in elkaar zit.
Ik heb dus allerlei artikelen erover gelezen over hoe het nou allemaal in elkaar zit en ik zou graag willen kijken of ik het uiteindelijk ok heb gedaan en of dit ding zal werken... en e.v.t of ik dingen ben vergeten of dingen iets goedkoper kunnen worden.
Ik heb alle onderdelen gevonden hier op de tweaker site.
Wat ik er allemaal mee wil doen is films bekijken, gamen de beetje high end games die niet op mijn Wii U verschijnen , videos en fotos editten .etc
- Ik heb liever niet dat het systeem er veel boven gaat zitten, lager mag natuurlijk altijd.
- Ik ben totaal niet bekend, qua merken aangezien ik de laatste 6 jaar op een netbook en ipad heb gebruikt... dus dat boeit me bar weinig, ik wil gewoon dat iets goed en snelwerkt voor een redelijke prijs.
Kwa bepaalde wensen is het enige misschien een beetje lager aan de prijs kant zitten of anders kijken of ik het meeste haal uit de prijs die ik nu heb.
De onderdelen die ik nu heb staan zijn,
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 198,90 | € 198,90 |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 72,39 | € 72,39 |
| 1 | Asus GTX670-DCMOC-2GD5 | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Aerocool Strike-X Advance White | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M1A1600C10 | € 58,70 | € 58,70 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Plextor PX-128M5S 128GB | € 82,50 | € 82,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 748,99 | |
Ik koop er later windows 8 bij aangezien mijn studenten korting later ingaat.
Ik wil jullie alvast erg bedanken voor de reacties, tips, en verbeteringen.
[ Voor 44% gewijzigd door hamoudi op 24-08-2013 20:22 ]