Landingzone Macbook Air? Andere docks?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 10:27
Heeft iemand dit ook in gebruik voor mackbook air 2013? Wil misschien hem aanschaffen.

Zie weinig info in Nederlands en reviews. Ik geloof hem ook niet kon info vinden op tweakers zelf.
http://landingzone.net/
Of zijn er ook andere soorten manieren om macbook aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 14:10
Product ziet er leuk uit, maar voor die prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
Het is idd prijzierig..... :o

Daarom vraag ik of er ook ander manieren zijn.... (en hoe heet het eigenlijk wat ik zoek)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skoefel
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-10 14:10
Wat je zoekt is een dockingstation, als je even snel op google zoekt heb je redelijk wat hits.

https://www.google.nl/#fp=558f7bbad6d7e77a&q=docking+station+macbook+air

[ Voor 20% gewijzigd door Skoefel op 24-08-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-09 13:18
Bij het lezen van de titel van het topic dacht ik toch aan iets anders...

Maar ziet er wel leuk uit al zou ik dat waarschijnlijk niet gaan gebruiken op een Macbook Air/Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 20:59
Ik maak gebruik van de Henge Dock. Werkt prima. Alleen jammer dat je hem telkens eruit moet halen wil je de laptop aan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Docks zijn vrij prijzig en soms erg omslachtig met loshalen etc. Waarom wil je eigenlijk een dock? heb je veel losse dingen om op je Macbook aan te sluiten? misschien is een usb hub dan wat handiger. Of een andere suggestie; mooi maar prijzig is een thunderbolt scherm, daar zitten ook alle aansluitingen op :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

hdtracer schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:21:
Ik maak gebruik van de Henge Dock. Werkt prima. Alleen jammer dat je hem telkens eruit moet halen wil je de laptop aan zetten.
Uit pure nieuwsgierigheid: hoe vaak komt het voor dat je je Mac uit je dock moet halen om hem aan te zetten? Ik zet persoonlijk mijn Mac alleen uit als ik op vakantie ga en de Mac niet mee gaat. In alle andere gevallen is het eenvoudiger om de Mac in sleep te zetten.

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cerberusss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05-2021
De ZenDock is goedkoper, maar niet echt een Dock, naar mijn mening. Het scheelt wel aanzienlijk in prijs. Er zijn nog vier plekjes van 119 dollar beschikbaar, niet duur:
http://www.kickstarter.co...est-dock-for-your-macbook

Edit: in tegenstelling tot de andere ZenDock versies heeft de Air-versie geen pass-through voor monitor/thunderbolt. Dus dit is wel echt wat anders dan de landing zone.

[ Voor 25% gewijzigd door cerberusss op 25-08-2013 15:09 ]

• ajvs
Bedankt voor tips zal eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajvs
Whieee schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:10:
[...]

Uit pure nieuwsgierigheid: hoe vaak komt het voor dat je je Mac uit je dock moet halen om hem aan te zetten? Ik zet persoonlijk mijn Mac alleen uit als ik op vakantie ga en de Mac niet mee gaat. In alle andere gevallen is het eenvoudiger om de Mac in sleep te zetten.
Nou, als je in sluimer zet, hoef je niet pc see uit uit dock halen.
Want als je bovenin scherm bij apple logo daarop klikt, kun je sluimer zetten. En wanneer je met toetsenbord bleutooht of usb kabel hebt, of muis beweging maakt gaat het weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

ajvs schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 20:57:
[...]

Nou, als je in sluimer zet, hoef je niet pc see uit uit dock halen.
Want als je bovenin scherm bij apple logo daarop klikt, kun je sluimer zetten. En wanneer je met toetsenbord bleutooht of usb kabel hebt, of muis beweging maakt gaat het weer aan.
Dat was inderdaad m'n punt.. ;)

Launching containers into space

Pagina: 1