Tot mijn verbazing, is het werkwoord googlen er wel, maar ik kan geen forum vinden voor mijn volgende opmerkelijke ervaring van een half uurtje terug:
Op dit moment zie bericht datum en tijdstip, lijkt google iets te experimenteren (?) want eerder zag ik het niet.
Vanwege mijn oude woonplaats tik ik in google wel in :
landsmeer nieuws
Nu zijn daar veel websites met een nieuwssectie, de lokale omroep, inlandsmeer, landsmeer.nieuws., en wat blogs van particulieren, die echter wel raadslid zijn, voorzitter van de voetbalclub, journalist e.d.
Tot mijn verbazing, zijn er nog maar 4 google resultaat paginas.
Klik je op pagina 2, dan verdwijnen er 2 en is het plots van 4 naar 2 paginas gekrompen.
Je kunt dan nog wel 'weggelaten zoekresultaten' aanklikken, dan zijn er weer 4 pagina's.
ECHTER, die paginas met links bestaan uit bijna letterlijk een paar websites, en dan redirects naar vele paginas op die paar websites.
Verzoek: waar plaats ik bovenstaande tekst, welk forum deel?
Op dit moment zie bericht datum en tijdstip, lijkt google iets te experimenteren (?) want eerder zag ik het niet.
Vanwege mijn oude woonplaats tik ik in google wel in :
landsmeer nieuws
Nu zijn daar veel websites met een nieuwssectie, de lokale omroep, inlandsmeer, landsmeer.nieuws., en wat blogs van particulieren, die echter wel raadslid zijn, voorzitter van de voetbalclub, journalist e.d.
Tot mijn verbazing, zijn er nog maar 4 google resultaat paginas.
Klik je op pagina 2, dan verdwijnen er 2 en is het plots van 4 naar 2 paginas gekrompen.
Je kunt dan nog wel 'weggelaten zoekresultaten' aanklikken, dan zijn er weer 4 pagina's.
ECHTER, die paginas met links bestaan uit bijna letterlijk een paar websites, en dan redirects naar vele paginas op die paar websites.
Verzoek: waar plaats ik bovenstaande tekst, welk forum deel?
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)