Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com
Verwijderd
Maar oordopjes gaan gewoon zeer snel kapot, ik heb er uit wanhoop nu maar iets op gevonden en stop mijn telefoon niet in mijn broekzak met de plug erin van de oordopjes, want dat veroorzaakt na een tijd een kabel breuk, dus ik stop hem in me jaszak of een zijzak van me rugzak waar je normaal bijvoorbeeld een flesje drinken in doet.
Denk niet dat Samsung daar via garantie je een nieuw paar toestuurt oid.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Verwijderd
[ Voor 191% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2016 22:22 ]
Dat geldt niet voor accesoires!Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 13:29:
Wijs de verkopende winkel op het feit dat je volgens het EU recht minimaal 2 jaar recht op garantie bij ze hebt.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
[ Voor 15% gewijzigd door Bartske op 24-08-2013 15:33 ]
dan zou ik zeggen dat de fabrikant zelf wel een nieuw setje kan opsturen.Samsung heeft als basis een heldere filosofie, sterke waarden en hoge morele standaarden die leidend zijn gedurende onze dagelijkse werkzaamheden. Bij alles wat we doen, streven we ernaar om mensen te helpen hun leven leuker en makkelijker te maken.
Ja, verschilt per setje. Ik heb hier ervaring mee; mijn Beyerdynamics zijn twee keer kapot gegaan.Detmer schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:36:
Hebben oortjes garantie en zo ja, hoe lang? En wellicht heeft iemand er ervaring mee?
Eerste keer was het een kabelbreuk na ongeveer 15 maanden. Opgestuurd voor garantie en een nieuwe paar gekregen (de opvolger). De opvolger ging na een paar maanden ook kapot, nu was het lijm die losliet. Wederom een nieuw paar gekregen.
Let wel op dat het hier niet over hele goedkope oordopjes ging en dat ze dus afzonderlijk zijn gekocht (ze kwamen niet bij een mobiele telefoon).
[ Voor 11% gewijzigd door Bolletje op 25-08-2013 00:02 ]
Niet wat je mag verwachten? Elke setje oordopjes die het bij mij een jaar uithouden schrijf ik onder het kopje meevaller. Oordopjes die het 2 jaar uithouden zou bij mij extreem lang zijn. Die dingen krijgen gewoon snel een kabelbreuk.haribold schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:39:
Een jaar levensduur is natuurlijk niet conform wat je mag verwachten. Dat "accessoires", wat daar ook onder mag vallen, niet onder de normale wettelijke regels voor garantie en conformiteit vallen, is een verzinsel. Je zou dan via de leverancier herstel moeten krijgen. Maar als ik Samsungs filosofie zo lees:
Ik heb tegenwoordig altijd goedkope, kan me niet druk maken over de geluidskwaliteit en zitten goed genoeg. Maar ik heb ook duurdere geprobeerd in de hoop dat die het gewoon een tijd uithouden, gemiddeld houden ze het bij mij een half jaar uit ofzo.
Zelf zou ik er dan ook niet moeilijk verder over doen. Als je echt dure had gekocht, oké. Maar standaard meegeleverde oordopjes zou ik niet ontevreden mee zijn als ze het een jaar uithouden.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.