True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!
Wat in het kader van je vraagstelling wellicht zinnig is, is even de URL van de door jou geraadpleegde site hier te plaatsen. Dat kan anderen weer op weg helpenOp een site heb ik gelezen dat PowerPoint een beperkte ruimte voor links heeft, wat zou kunnen verklaren waarom het misloopt.
Nu zijn mijn vragen:
1- klopt het dat de ruimte in PP beperkt is?
Wat ik zelf gevonden heb voor je (op meerdere sites):
http://www.pptfaq.com/FAQ...perlinks_stop_working.htm
https://www.google.nl/url...8WA&bvm=bv.51156542,d.ZGU
En deze van een MVP:
http://www.awesomebackgrounds.com/powerpointtutorials.htm
Zoals zo vaak met dit soort dingen:
Er lijkt een soort limiet te bestaan;
Niemand weet waarom en wat het limiet is;
Het is onduidelijk welke versies hier last van hebben;
Er zijn ongetwijfeld guru's die wel weten hoe het zit maar die zijn weer lastig te vinden.
Dit zijn typisch de momenten waarop je merkt dat het "stabiele en gerespecteerde" Microsoft Office vol zit met legacymeuk en een lang geleden bij elkaar geraapte 'zooi' van programma's
Overigens heb ik er absoluut geen ervaring mee maar is Prezzi niet gemaakt voor interactieve slides?
[ Voor 69% gewijzigd door Eagle Creek op 23-08-2013 15:12 ]
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Een aantal collega's van me gebruikt hier Prezi voor, welke specifiek voor non-linear presentaties is. Ik weet alleen niet of je genoeg gaat hebben aan de gratis variant, gezien de omvang van je presentatie...
Your lack of planning is not my emergency
Kijk eens of je bij die 'custom propery data' niet wat kunt verwijderen zodat er meer 'ruimte' vrij komt voor links?
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Ik ga de links even nalezen en laat van me horen!
NB limit aan aantal links staat hier: You cannot save changes to hyperlink settings in PowerPoint, schijnt dat dit voor PP2010 niet meer zou gelden.
True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!
Sub fixLinks()
Dim osld As Slide
Dim ohl As Hyperlink
Dim ipos As Integer
For Each osld In ActivePresentation.Slides
For Each ohl In osld.Hyperlinks
If ohl.Address = "" Then 'internal
If Not ohl.SubAddress Like "-1*" Then 'NEXT etc
ipos = InStrRev(ohl.SubAddress, ",")
ohl.SubAddress = Left(ohl.SubAddress, ipos) & "Z"
End If
End If
Next ohl
Next osld
End Sub
As written the code will break custom shows.
If you have these you could try
Sub fixLinks()
Dim osld As Slide
Dim ohl As Hyperlink
Dim ipos As Integer
For Each osld In ActivePresentation.Slides
For Each ohl In osld.Hyperlinks
If ohl.Address = "" Then 'internal
If Not ohl.SubAddress Like "-1*" Then 'NEXT etc
On Error Resume Next
Err.Clear
Debug.Print ohl.ShowAndReturn
If Err <> 0 Then 'don't check custom shows
ipos = InStrRev(ohl.SubAddress, ",")
ohl.SubAddress = Left(ohl.SubAddress, ipos) & "Z"
End If
End If
End If
Next ohl
Next osld
End Sub
Dat lijkt vooralsnog goed te gaan
Bedankt voor jullie reactie tot nu toe. Als alle links er in zitten (heb meer te doen dan dagen werk herstellen), dan laat ik weten of het ook echt werkt.
@SmiGueL: CustomProperties waren zo goed als leeg.
[ Voor 1% gewijzigd door theredspecial op 26-08-2013 16:54 . Reden: @-je toegevoegd ]
Less is moretheredspecial schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:45:
Voor zover ik heb kunnen zien is er niet echt een oplossing voor mijn probleem, maar wellicht zijn de Tweakers zo slim...
Ik werk in Win74 (64bit) en PowerPoint 2010 aan een presentatie. Die is inmiddels 125 pagina's groot (en zal groeien).
Een presentatie van 125 pagina's is geen presentatie meer, het is een film of je gebruikt de verkeerde tool voor gegevens opslag
En dit is opbouwende kritiek, echt 125 pagina's bij 25 is iedereen afgehaakt. Als je het gebruikt voor gegevens opslag (o.a. hyperlinks) moet je gaan bedenken welke software je kunt gebruiken (zoals in een andere reactie al gezegd).
Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet
Dit , hierom en hierom
en Ollie9165: Less is More! Helemaal mee eens, daarom was het ook geen seriele presentatie maar een overzicht waar gebruikers at will doorheen kunnen klikken (zoek je iets over dit en dit scenario + dit onderwerp (max. 5 uitwisselbare slides) > ga dan hier.