Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn werk van iemand een HTC Wildfire A3333 geleend. Ik schrijf korte handleidingen over hoe je een e-mail account koppelt aan je telefoon (Microsoft Exchange ActiveSync). Hiervoor heb ik screen shots nodig. Met Samsung en iPhone was dat geen probleem. Bij de HTC blijkt die optie er echter niet standaard op te zitten. Ik heb begrepen dat het kan als je je telefoon root of door het installeren van bepaalde bestandjes. Aangezien dit een geleend toestel is, kan ik dat niet doen.

Is er echt geen makkelijker manier om dit te doen? De vergrendeltoets+home toets indrukken heb ik al geprobeerd. Of is er misschien iemand met dit toestel die de screen shots voor mij kan maken? Uiteraard worden ze geanonimiseerd voor gebruik.

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-11 16:10
Zoek op screenshot in de Playstore.

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:38
Probeer anders eens Power+Vol down knop? Die werkt op mijn HTC.

Verwijderd

Topicstarter
@ stane: Heb jij een andere HTC? Bij mij werkt het namelijk niet.

@ Bas: Ik heb in Playstore 2 opties gevonden. Die werken allebei alleen indien je je telefoon geroot hebt of wanneer je hem koppelt aan je pc en bepaalde bestandjes download....

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:38
Ik heb inderdaad een andere HTC. Screenshot UX Trial zou moeten werken, er staat ook in de app: MAY require a rooted phone, het HOEFT dus niet. Probeer 'm eens uit, zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het gewoon aan dit type HTC ligt. Ik heb die UX Trial gedownload. In de app staat bij mij dat ik de telefoon, als ie niet geroot is, moet koppelen aan pc...zelfde liedje dus...

"Your device is not support embedded capture which manufacturer provide, and not rooted. This instruction is some annoying method. I am sorry but there is no other way."

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:08
Volgens mij is het pad vanaf ICS een standaard optie van het os, daarvoor moest het door de fabrikant worden toegevoegd. vandaar dat het bij dit toestel niet kan zonder root.

Probeer anders eens een wat modernere HTC te lenen, dat is ook een stuk relevanter waarschijnlijk

Strava

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Pagina: 1