Toon posts:

Wie heeft nog een PlexWriter 4/2/20?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! :)

Ik zit even met een probleempje. Een kennis van mij heeft een systeem met een Plextor PlexWriter 4/2/20 CD brander (waarschijnlijk de PX-W4220Ti of de PX-W4220Ti/SW-R). Hij heeft echter onlangs Windows 95 vervangen door Windows 98 se, maar nu doet zijn CD brander het dus niet meer...

Hij heeft een driver CD erbij met versie "B" maar volgens de persoon bij wie hij hem gekocht heeft moet hij nu driver versie "C" installeren...

Ik weet het, het klink erg vaag maar meer kon hij er ook niet over vertellen en de persoon van wie hij hem gekocht heeft wil hem ook niet verder helpen :( en dus vroeg hij het aan mij. Deze driver moest volgens hem op de site van Adaptec te vinden zijn maar ik heb gekeken en er is niets te vinden, heb ook verschillende search engines op internet geprobeerd (waaronder uiteraard Google) maar niets hierover te vinden...

Mocht iemand hier meer van weten of zelf zo'n CD brander hebben (met drivers) laat het dan AUB even weten. Ik zou er erg mee geholpen zijn. Alvast bedankt! :P

PS:
Het gaat volgens mij om deze brander:

Afbeeldingslocatie: http://deuch.free.fr/plextor/4220.jpg

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Waarschijnlijk heeft die persoon het over updates voor easy cd creator; die zijn inderdaad te vinden bij adaptec.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Ik had ook Plex 4/2/20 ReWriter onder W98se branden en zonder problemen. Maar je moet wel de goede Adaptec/Roxio Update bij je brander zoeken, als je deze niet kan vinden wil ik ze mailen. Dus als je voor Adaptec Easy CD Creator de Update wil hebben Mail me dan even. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 19:41 schreef Chemist het volgende:
Waarschijnlijk heeft die persoon het over updates voor easy cd creator; die zijn inderdaad te vinden bij adaptec.
Hij heeft volgens mij Nero 4 of 5 en hij heeft volgens mij ook Easy CD Creator 3.5 maar zou het daar echt aan kunnen liggen...? Hij had die brandprogramma's ook onder Windows 95 zonder problemen in combinatie met de PlexWriter 4/2/20 en Easy CD Creator 3.5 moet het toch sowieso onder Windows 98 doen???

Ik heb bijvoorbeeld zelf Easy CD Creator 4.02a. Ik heb echter daarnet een "Firmware upgrade" voor de 4/2/20 op de Plextor site gedownload maar hoe gaat dat precies in z'n werk zo'n Firmware upgrade? Gewoon uitpakken en installeren??? Of moet dat op een andere manier gedaan worden (staat verder namelijk geen handleiding bij).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 19:47 schreef Dimo het volgende:
Ik had ook Plex 4/2/20 ReWriter onder W98se branden en zonder problemen. Maar je moet wel de goede Adaptec/Roxio Update bij je brander zoeken, als je deze niet kan vinden wil ik ze mailen. Dus als je voor Adaptec Easy CD Creator de Update wil hebben Mail me dan even. :'(
Wat bedoel je precies met die Adaptec Update? Is die voor Easy CD Creator? En is die speciaal om de PlexWriter 4/2/20 compatible te maken met Easy CD Creator? Want Easy CD Creator werkt toch sowieso goed onder Windows 98 se? Laat AUB even weten hoe dat precies zit dan stuur ik je even een mailtje. In ieder geval alvast bedankt!! :)

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik heb zo'n ding. Wel een scsi brander, maar werkte bij mij zonder speciale drivers met WinOnCD (die was bijgeleverd)

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Pagina: 1