Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Waar moet ik voor kiezen bij de aanschaf van een telefoon? Sony of Samsung?

Ik wil een nieuwe telefoon aan gaan schaffen. Ik heb 2 telefoons in gedachten: Sony Xperia L en Samsung Galaxy S2 Plus. Ik wil in geen geval meer dan 300 euro kwijt zijn maar wel een goede telefoon hebben met een goede processor, mooi scherm, goede batterij, goede camera(‘s) e.d. Welke kan ik het beste kiezen qua prijs/kwaliteit en waarom? Of zijn er andere toestellen die ik misschien beter kan kiezen?
Ik heb op het moment een Samsung (goedkoop ding van €130) en daar ben ik ontevreden over dus om nu weer voor Samsung te kiezen lijkt mij een beetje tricky….

Wat is het beste om te doen?

Wat zijn de plus- en minpunten bij deze toestellen?

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 22:23
Je geeft aan met je vraag: wat moet ik kiezen? Dit hangt persoonlijk helemaal van jezelf af. Wat voor de één goed is, is acceptabel voor de ander.
Overigens in je laatste zin heb je een contradictie van je eerste zin.

"Ik heb op het moment een Samsung (goedkoop ding van €130) en daar ben ik ontevreden over dus om nu weer voor Samsung te kiezen lijkt mij een beetje tricky…."

Dus eigenlijk heb je zelf al besloten dat het een Sony wordt.
Echter zit er verschil tussen een telefoon van €130 en €300. Dit is overigens ook het geval bij Sony toestellen.

Ga naar een MM of Saturn en test ze uit.

[ Voor 14% gewijzigd door CuBras op 23-08-2013 12:29 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Sowieso zou ik die Plus van je lijstje halen. Alleen al omdat het een oud model is. Die is welliswaar stabiel maar 4.2.2 is sowieso zijn laatste update en daarna komen hooguit bugfixes.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
nou ik sluit niks uit @CuBras, ik zei alleen dat ik over mijn huidige telefoon niet tevreden was, dit had bij alle telefoons kunnen gebeuren in het prijssegment van onder de 150 euro...

wat zijn nu eigenlijk plus- en minpunten bij deze telefoons?

wat ik persoonlijk graag zou willen: Maximale prijs €300, Android 4.1 of hoger. Rond de 4 inch of eventueel groter, 5 tot 8 megapixel camera of beter. Een frontface camera. Een flitser. Een goede/krachtige processor (voor normaal gebruik: whapp, twitter, facebook, email, gamen) en een goede batterij. en dat alles voor niet meer dan 300 euro.
Wat kan ik dan het best nemen?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

pricewatch: Sony Xperia T Zwart

pricewatch: Sony Xperia SP Zwart

De Xperia T is nog binnen budget te halen. De Xperia SP net niet meer maar denk dat die 10 euro niet veel zou mogen uitmaken? :)

Beide toestellen die veel sneller zijn dan de telefoons die jij eerst noemt :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Verwijderd

Topicstarter
Ik koop mijn telefoon bij de lokale telefoonwinkel bij mij in het dorp dus of ze de T hebben voor onder de 300 euro weet ik niet zeker. Heb ik met de T wel meer waar voor mijn geld dan bij de Xperia L en de S2Plus?
de eisen die ik stelde, is dat wel te doen met de XL en de GS2P??

Daarnaast is de T toch al veel ouder?? of maakt dit niks uit?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 13:02 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:00:
Ik koop mijn telefoon bij de lokale telefoonwinkel bij mij in het dorp dus of ze de T hebben voor onder de 300 euro weet ik niet zeker. Heb ik met de T wel meer waar voor mijn geld dan bij de Xperia L en de S2Plus?
de eisen die ik stelde, is dat wel te doen met de XL en de GS2P??

Daarnaast is de T toch al veel ouder?? of maakt dit niks uit?
De S2Plus heeft hardware welke nog stamt uit de tijd van de Galaxy Nexus en Galaxy S2. Die zijn beide nu sowieso 2.5 jaar oud. Nog ouder dan het jaar dat een Xperia T nu is. (ongeveer)

Xperia L is opzich prima alleen de hardware moet je goed controleren in Benchmarks. Voordeel van de Xperia L is dat het gaat om een Snapdragon S4 variant. Dus vrij nieuw ontwerp. Grote kans dat je nog wel eventjes wat updates krijgt van Sony zelf.

Verwijderd

Topicstarter
tja het spijt me, maar ik heb eigenlijk totaal géén verstand van specs bij telefoons :o dus ik kom heel de tijd waarschijnlijk erg dom over.
Ik zit nu een review van AllAboutPhones te kijken over de XT en die is inderdaad best goed. 1 puntje, als ik op coolblue en bol.com kijk staat er dat hij nog Android 4.0 heeft ipv 4.1...... Is hij daarnaast niet erg duur? op Bol.com (iets waar ik hem sws niet ga kopen) is hij namelijk veel duurder dan mijn 300 waar ik liever onder wil blijven........

En van Benchmark heb ik wel eens gehoord, maar wat het precies is.... :o
Zou de XL wel of geen goede aankoop zijn als je kijkt naar de dingen die ik graag wil doen? Ik ben nu wel een beetje van de GS2P af maar nu is het dus een strijd tussen XT en XL geworden.... ;)

en wat mag een "Snapdragon S4" zijn.
updates van sony, zoals??

jep sorry, je praat met een totale idioot die er niks van af weet en alleen een goede telefoon wil hebben voor zn geld ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 13:15 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:13:
tja het spijt me, maar ik heb eigenlijk totaal géén verstand van specs bij telefoons :o dus ik kom heel de tijd waarschijnlijk erg dom over.
Ik zit nu een review van AllAboutPhones te kijken over de XT en die is inderdaad best goed. 1 puntje, als ik op coolblue en bol.com kijk staat er dat hij nog Android 4.0 heeft ipv 4.1...... Is hij daarnaast niet erg duur? op Bol.com (iets waar ik hem sws niet ga kopen) is hij namelijk veel duurder dan mijn 300 waar ik liever onder wil blijven........
Hij heeft al een update naar 4.1 gekregen en hij krijgt er zoals het nu lijkt ook nog zeker eentje naar 4.2.2
De reden dat hij niet zo duur is dat komt omdat de Xperia SP eraan is gekomen en die op bijna elk vlak (behalve het scherm en de camera) beter is dan de Xperia T.
En van Benchmark heb ik wel eens gehoord, maar wat het precies is.... :o
Zou de XL wel of geen goede aankoop zijn als je kijkt naar de dingen die ik graag wil doen? Ik ben nu wel een beetje van de GS2P af maar nu is het dus een strijd tussen XT en XL geworden.... ;)
Beide toestellen zijn sowieso sneller dan wat jij nu hebt maar wat je moet weten vooral is hoe gaat dat in de toekomst en dat is een beetje koffiedik staren omdat het wisselt. Voor al jou taken zijn beide toestellen geschikt. Alleen gamen is eventjes afhankelijk wat je ook zou willen gaan doen. Grafisch zware games of gewoon simpel een spelletje ;)

Benchmarks kun je gewoon googlen. Telefoon intypen in google en daarbij Benchmark en je kan gaan 8)
en wat mag een "Snapdragon S4" zijn.
updates van sony, zoals??

jep sorry, je praat met een totale idioot die er niks van af weet en alleen een goede telefoon wil hebben voor zn geld ;)
Goede telefoon is ook deels afhankelijk van wat jij verwacht van een toestel en wat jij graag wil dat een toestel doet. In principe kunnen de toestellen die jij noemt alle taken gewoon netjes aan maar het gaat vooral ook om wat ze doen over een jaar bijvoorbeeld ;)

Verwijderd

Topicstarter
qua gamen gaat het mij gewoon om simpele games als kaartspelletjes, een bike race en hill climb racing (die het op mijn 130 euro al aardig doen) maar ook een game als subway surfer en beach buggy blitz en temple run die nu nog best willen haperen.
de prijs van de XT is natuurlijk heel verschillend, waar zou die nu ongeveer liggen?

welke zou dan op het moment/toekomst beter zijn? de XT of XL? de XSP is sws geen optie, ik wil liever niet te ver boven de 250 liggen en 300 is de absolute max, ik vind dit al vrij veel voor een telefoon namelijk...

en misschien een stomme vraag, maar welke telefoon is nu eigenlijk meer gebruiksgemak/functies?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:30:
qua gamen gaat het mij gewoon om simpele games als kaartspelletjes, een bike race en hill climb racing (die het op mijn 130 euro al aardig doen) maar ook een game als subway surfer en beach buggy blitz en temple run die nu nog best willen haperen.
de prijs van de XT is natuurlijk heel verschillend, waar zou die nu ongeveer liggen?

welke zou dan op het moment/toekomst beter zijn? de XT of XL? de XSP is sws geen optie, ik wil liever niet te ver boven de 250 liggen en 300 is de absolute max, ik vind dit al vrij veel voor een telefoon namelijk...

en misschien een stomme vraag, maar welke telefoon is nu eigenlijk meer gebruiksgemak/functies?
Voor Sony maakt het weinig uit eigenlijk. Ze hebben allemaal wel qua software hetzelfde gevoel. Je moet alleen eventjes alle toestellen in je hand pakken. Persoonlijk zou ik zeggen de Xperia T maar dat is ook omdat Cyanogenmod erop draait voor je custom roms en dat is een erg prettige mogelijkheid. :)

Oftewel ga naar de winkel en pak de toestellen vast :)

Verwijderd

Topicstarter
maar als je dan kijkt naar de XSP? Is deze dan weer zoveel beter dan de XT en de XL?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:03:
maar als je dan kijkt naar de XSP? Is deze dan weer zoveel beter dan de XT en de XL?
Camera en scherm zijn minder (kijkhoeken en megapixels) alleen voor de rest is die weer veel sneller. Bijzonder rappe dualcore Snapdragon S4 zit er in. Alleen een beetje WC-eend geval omdat ik het teostel zelf ook heb. :) Xperia T heb ik ook gehad.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft de SP wel CyanogenMod net als de T?

En wat is he verschil tussen de T die wel CyanogenMod heeft en de L die het niet heeft?

Volgens mij kom ik hier echt over als iemand die totaal niet weet waar die over praat ;)

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:09:
Heeft de SP wel CyanogenMod net als de T?

En wat is he verschil tussen de T die wel CyanogenMod heeft en de L die het niet heeft?

Volgens mij kom ik hier echt over als iemand die totaal niet weet waar die over praat ;)
Cyanogenmod zijn custom roms die je buiten de fabrikant om kan installeren om zo toch de laatste firmware te hebben. Dit wordt niet aangemoedigd door de fabrikant en je verliest enkele functies van de fabrikant die zij uniek voor hun eigen roms hebben gemaakt. Voordeel is dat je hierdoor nadat je fabrikant de support heeft gedropt op het toestel toch updates kan krijgen naar nieuwere Android versies dankzij de community. Vind ik zelf altijd een grote plus. Je moet voor jezelf beoordelen of je dit wil en ook of je het gaat gebruiken.

Xperia SP gaat die nog krijgen. Zijn ze nu mee bezig namelijk. Is nog niets beschikbaar maar zodra dit wel het geval is ga ik zeker het proberen.

Voor de rest zijn het ook dingen die je zelf eventjes kan opzoeken met een simpele google actie.

Mijn grote tip is vooral schrijf alles eventjes uit in Excel en vergelijk alles en vooral zoek wat benchmarks op en pak de toestellen vast. Speel er eventjes mee.

Verwijderd

Topicstarter
Okee super bedankt, ik heb hier erg veel aan gehad!!!
Ik heb nog één laatste vraagje, als je de Sony Xperia L, SP en T op een rijtje van 1-3 zou moeten zetten waarbij 1 goed en 3 slecht is, hoe zou het dan volgens jou toch eruit komen?

Alvast super bedankt voor alle hulp, ik denk dat ik binnenkort een degelijke nieuwe smartphone kan gaan halen :) !!!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:20:
Okee super bedankt, ik heb hier erg veel aan gehad!!!
Ik heb nog één laatste vraagje, als je de Sony Xperia L, SP en T op een rijtje van 1-3 zou moeten zetten waarbij 1 goed en 3 slecht is, hoe zou het dan volgens jou toch eruit komen?

Alvast super bedankt voor alle hulp, ik denk dat ik binnenkort een degelijke nieuwe smartphone kan gaan halen :) !!!
1 Xperia SP
1 Xperia T
2 Xperia L

Die 2 toestellen verschillen echt heel weinig. Het is serieus smaak wat die 2 toestellen echt onderscheid.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Wil je 100% android? Want voor WP (Windows Phone) zijn ook wel wat geschikte telefoons in deze prijsklasse. (HTC 8x, Sasumg ativ S).

voor android heb je ook nog de Huawei G615.

Overigens zijn er de laatste weken nog wat andere adviezen gegeven voor telefoons in deze prijsklasse. Heb je die al doorgelezen? Ook daar staan wel nuttige tips in.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Verwijderd

Topicstarter
aan WP begin ik niet

Verwijderd

Topicstarter
Maximale prijs €300, Android 4.1 of hoger. Rond de 4 inch of eventueel groter, 5 tot 8 megapixel camera of beter. Een frontface camera. Een flitser. Een goede/krachtige processor (voor normaal gebruik: whapp, twitter, facebook, email, gamen (kaarten, temple run, beach buggy blitz e.d.)) en een goede batterij. en dat alles voor niet meer dan 300 euro.

Naast de Sony Xperia T en L en SP waar ik net een aantal vragen over stelde zijn andere merken altijd welkom...

Welke andere telefoons in dit prijssegment (absoluut niet boven 300) en de bovenstaande eisen zijn er nog meer goed te doen (Samsung, HTC, Sony, Apple, Huawei, Alcatel, Motorola e.d.)???

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:35
Hier een mooie veregelijking van je 3 toestellen naast elkaar. De L heeft een beduidend slechter scherm met lagere resolutie, dus daarom zou ik hem af laten vallen.

De T is lichter en iets compacter dan de SP maar heeft ook kortere batterij levensduur. T heeft betere camera voor en achter. T heeft meer opslag ingebouwd. SP heeft iets snellere processor en is nieuwer dus ik verwacht iets langer ondersteuning van Sony met officiele updates. Als deze specs je om het even zijn zou ik degene van de twee nemen welke je het mooiste vindt, je kijkt er immers regelmatig naar.

Vergelijking van de specs:
http://www.phonearena.com...a-L/phones/7785,7332,7786

Verwijderd

Topicstarter
Touchdomex schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:22:
[...]

1 Xperia SP
1 Xperia T
2 Xperia L

Die 2 toestellen verschillen echt heel weinig. Het is serieus smaak wat die 2 toestellen echt onderscheid.
de vraag hierbij was om de Xperia T, L en SP van 1-3 te zetten met 1=goed en 3=slechtst. als je hier een vierde toestel bijvoegt (Sony Xperia V), hoe komt het er dan uit te zien?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:19:
Maximale prijs €300, Android 4.1 of hoger. Rond de 4 inch of eventueel groter, 5 tot 8 megapixel camera of beter. Een frontface camera. Een flitser. Een goede/krachtige processor (voor normaal gebruik: whapp, twitter, facebook, email, gamen (kaarten, temple run, beach buggy blitz e.d.)) en een goede batterij. en dat alles voor niet meer dan 300 euro.

Naast de Sony Xperia T en L en SP waar ik net een aantal vragen over stelde zijn andere merken altijd welkom...

Welke andere telefoons in dit prijssegment (absoluut niet boven 300) en de bovenstaande eisen zijn er nog meer goed te doen (Samsung, HTC, Sony, Apple, Huawei, Alcatel, Motorola e.d.)???
?????

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:09

Bolletje

Moderator Harde Waren
Kim, ik denk dat het al helpt als je eens consequent gaat zijn: je geeft eerst aan 'absoluut niet boven 300' terwijl je daarna met de Sony Xperia V komt, een toestel met een fors hogere prijs.

Welke toestellen heb je zelf trouwens al gevonden bij dit budget? Je hebt nu meerdere Sony's gevonden, terwijl je openingpost ging over Samsung en Sony. Je zegt ook het volgende:
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:00:
Ik koop mijn telefoon bij de lokale telefoonwinkel bij mij in het dorp dus of ze de T hebben voor onder de 300 euro weet ik niet zeker.
Ben je dan al eens naar die lokale winkel gegaan om te kijken welke prijzen zij hanteren?

• monsees
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:27
Wat ik nog niet voorbij heb zien komen is de lg optimus 4x hd.
Deze telefoon heeft naar mijn idee ook een prima prijs/kwaliteitsverhouding.
En met 253 euro past het prima bij je budget.

• Quacka
wilde net de 4x noemen....

tja, je budget is 300 bij de dorpswinkel. Tja, dus is je budget eigenlijk 250 euro, schat ik zo in.
Veel extra opties zijn er dan niet. LG 4x, de al eerder genoemde Huawei. De Acer E2

http://tweakers.net/price...;305469;333899/categorie/

De Acer E2 ziet er wat minder gelikt uit, de LG 4x heeft volgens mij geen fantastische batterij. De Huawei is weer erg plastic. De Sony X T heeft ook een zwakke accu, de SP weer een minder fraai scherm (en is te duur). De L is minder snel. Tja, de keuze kan ik niet voor je maken.

De vraag is ook welke telefoons verkrijgbaar zijn bij de dorpswinkel...

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-11 01:11
Misschien kan je ook even een linkje/locatie geven naar die locale telefoonwinkel, dan weten wij een beetje hoe groot deze is en wat er te krijgen valt. Verder zou ik toch overwegen online te kopen, omdat het aanbod en de concurrentie gewoon veel groter is :).

Verder is er genoeg keus is het <€300 segment. De Huawei Ascend G615 is een prima telefoon, net als de HTC One S. De Sony Xperia T is ook een mooie telefoon, en als je niet aan Android vast zit is de Nokia Lumia 920 ook een zeer goede keus. Verder staat er ook nog wat in m'n handtekening waar je op kan klikken :P

Verwijderd

Topicstarter
welke heeft een betere camera: Xperia L of Xperia SP??

Verwijderd

Topicstarter
Welke heeft een betere camera: Xperia L op SP?

Verwijderd

Topicstarter
hoow foutje haha 2x t zelfde bericht :S

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2013 11:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bolletje schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:51:
Kim, ik denk dat het al helpt als je eens consequent gaat zijn: je geeft eerst aan 'absoluut niet boven 300' terwijl je daarna met de Sony Xperia V komt, een toestel met een fors hogere prijs.

Welke toestellen heb je zelf trouwens al gevonden bij dit budget? Je hebt nu meerdere Sony's gevonden, terwijl je openingpost ging over Samsung en Sony. Je zegt ook het volgende:

[...]

Ben je dan al eens naar die lokale winkel gegaan om te kijken welke prijzen zij hanteren?
Beste Bolletje,
ik weet niet of je het hele topic hebt gelezen? dan zou je namelijk weten dat ik hier kwam met 'Sony vs. Samsung' en dat ik totaal van dat idee afgebracht ben en dus verder ga met mijn keuze bij Sony. aangezien ik niet weet hoe ik de titel moet wijzigen houd ik deze lekker zo staan.

daarnaast ben ik hier al geweest. het gaat hier om een Optie1-winkel die eventueel ook een telefoon kunnen bestellen. zij hanteren ongeveer dezelfde prijzen als op internet.

de Xperia V is ongeveer hetzelfde als de Xperia T (las ik ergens) en aangezien dat het hierboven over de L, T en SP ging dacht ik, 'kom laat ik de V er ook in vermengen' dit is namenlijk ook een leuk toestel.
daarnaast wil ik niet boven de 300 komen, dat klopt. de T en de L zouden daaronder liggen en dan verwacht ik (vreemde gedachte??) dat dit met de V ook zo kan zijn. daarnaast is de SP duurder dan 300 maar als ik even wacht zakt deze ook vast wel in prijs, en misschien komt hij dan wel onder de 300, je weet maar nooit.

maargoed, om het niet te verwarrend te houden zal ik het houden op de Sony Xperia L, T en SP (aangezien de V boven 300 zou liggen).
daarnaast zou ik je willen vragen om de titel te veranderen als je je er aan stoort en als dit mogelijk is, want ik heb geen flauw idee hoe dat moet.

Waar het om gaat, nog een keer voor de duidelijkheid:
Ik wil een goede telefoon onder de 300 euro. de volgende dingen zijn voor mij belangrijk: Maximale prijs €300, Android 4.1 of hoger. Rond de 4 inch/groter, 8 megapixel camera of beter (wel een goede camera in dit prijssegment). Een frontface camera. Een flitser. Een goede/krachtige processor (voor normaal gebruik: whapp, twitter, facebook, email, gamen (beach buggy blitz, subway surfer, dat is wel de max wat ik game) en een goede batterij. en natuurlijk ook een degelijke bouwkwaliteit.
hierbij had zijn de Sony Xperia L en T boven gekomen en als de SP daalt in prijs is dit misschien ook een leuk toestel.
andere toestellen (als het maar Android is) kunnen ook kans maken om gekocht te worden.

Verwijderd

Topicstarter
Quacka schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:07:
wilde net de 4x noemen....

tja, je budget is 300 bij de dorpswinkel. Tja, dus is je budget eigenlijk 250 euro, schat ik zo in.
Veel extra opties zijn er dan niet. LG 4x, de al eerder genoemde Huawei. De Acer E2

http://tweakers.net/price...;305469;333899/categorie/

De Acer E2 ziet er wat minder gelikt uit, de LG 4x heeft volgens mij geen fantastische batterij. De Huawei is weer erg plastic. De Sony X T heeft ook een zwakke accu, de SP weer een minder fraai scherm (en is te duur). De L is minder snel. Tja, de keuze kan ik niet voor je maken.

De vraag is ook welke telefoons verkrijgbaar zijn bij de dorpswinkel...
de LG vind ik niet zo mooi, ook de schil van LG die over Android heen ligt vind ik niet bijzonder. de Acer vind ik helemaal een afschuwelijk lelijk apparaat.

Ik denk dat misschien het beste is om bij de drie Sony toestellen te blijven. maar bedankt voor het meedenken.

• Quacka
Je kan het natuurlijk wat tactvoller brengen "afschuwelijk lelijk apparaat" vs "ziet er wat minder gelikt uit". Lol.

Ik zou gewoon de SP nemen, dat is toch de snelste / nieuwste van de 3.
De L is toch wat minder sterk, dus dat kan op de lange termijn ergernis gaan opleveren. Mijn inschatting is dat je niet over een halfjaar weer een nieuwe gaat kopen. De T is van de 3 een wat ouder model, risico op kortere ondersteuning door Sony. Dus de SP blijft dan over... De keuze hoeft niet moeilijk te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
haha bedankt.
tja, je kan beter eerlijk zijn toch ;)
Pagina: 1