Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht laptop voor mijn tante van 60

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn tante is echt toe aan een nieuwe computer, vandaar dat we hebben besloten om voor een laptop voor haar te gaan.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- Office pakketen zoals word, excel, email etc.
- Internet
- Foto's bekijken en opslaan
- Geen zware games etc.

Wat mag je laptop gaan kosten?
- Rond de 500 a 600 euro

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
- Heel af en toe misschien
- Laptop scherm vanaf 15,6 inch

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
- Nee

Overige eisen
- Windows 7
- Redelijke accu
- Minimaal 500 gb geheugen

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Heb je zelf ook al iets gevonden? In de Pricewatch kun je de eisen invullen en dan komt er een rijtje met laptops die eraan voldoen. Dan kunnen wij je daarna eventueel een advies geven.

Het wordt trouwens lastig om een fatsoenlijke laptop te vinden met Windows 7. Je kunt of Windows 7 er zelf opzetten, of haar laten wennen aan Windows 8/zorgen dat Windows 8 uitziet als Windows 7.

[ Voor 28% gewijzigd door lucash op 23-08-2013 12:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben zelf inderdaad een beetje aan het rond speuren alleen vraag me af hoeveel werkgeheugen etc. je dan ongeveer nodig hebt.

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
4GB is meer dan genoeg voor die taken. Meer is altijd meegenomen.

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou gwn 4gb werkgeheugen, met een i3/pentium processor en inderdaad dus een wat grotere hdd.
Die in de laptop bestbuy is volgens mij wel aardig, alleen zit er wel een goede grafische kaart in die nooit gebruikt zal worden.