Heeft iemand een idee hoe je een (Systeem) Bios password van een HP Laptop kan verwijderen?
bios resetten. (anders battery eruit, want dan reset de bios ook)
Anoniem: 26387
Geloof me, dat helpt niet op een HP...Op dinsdag 05 juni 2001 19:36 schreef InterCC het volgende:
bios resetten. (anders battery eruit, want dan reset de bios ook)
lolOp dinsdag 05 juni 2001 19:32 schreef Jamez_Joint het volgende:
ex-UPC laptop?
en inderdaad, helaas gaat het niet zo makkelijk..
Anoniem: 27117
je kunt em wel resetten, door em een stroompulse te geven, vanuit de connector van je bios battery, moet wel 2x zo hoog zijn als de battery, wattage dan he
Anoniem: 27117
nou, ik heb er van horen zeggen, maar garantie tot de stoeprand uiteraard, maar isie gejat of ben je gewoon de pass vergeten? want als je hem bent vergeten, ken je tog de dealer opbellen en vragen of ze dat wille fixe, dan zetten zij er wel stroom op denk ik
Anoniem: 26387
4get-it. De chip zit ingebakken en daar zit weer de batterij ingebakken. Gaat zo een jaar of tien mee. Er zijn manieren om die chips te resetten. Probleem is alleen dat je bij HP niet weet welke pinnen je moet hebben omdat je niet weet welke chip er in zit. Nee ik weet het niet, anders had ik het gewoon gezegd. Probeer altavista.box.sk en zoek daar maar. Daar had ik die site van de chips gevonden. Misschien dattie nou is ge-updateOp dinsdag 05 juni 2001 19:50 schreef lee het volgende:
nou, ik heb er van horen zeggen, maar garantie tot de stoeprand uiteraard, maar isie gejat of ben je gewoon de pass vergeten? want als je hem bent vergeten, ken je tog de dealer opbellen en vragen of ze dat wille fixe, dan zetten zij er wel stroom op denk ik
dus hij is gejat?Op dinsdag 05 juni 2001 19:51 schreef X-Stuff het volgende:
laat ik dat voor me zelf houden
oh ja, van upc, dat mag, zij jatten ook
Anoniem: 21784
probeer deze is als master password:
hewlpack
als dat niet werkt dan kan je HP zelf nog bellen en een goeie smoes gaan verzinnen waarom je het master password nodig hebt
als dat niet lukt, dan word het batterijtje eruit halen
hewlpack
als dat niet werkt dan kan je HP zelf nog bellen en een goeie smoes gaan verzinnen waarom je het master password nodig hebt
als dat niet lukt, dan word het batterijtje eruit halen
Je zal er mee terug moeten naar de winkel is namelijk een speciale procedure. De bios kan je wel resetten dan haal je de normale wachtwoord er uit, maar het wachtwoord die er in zit als anti diefstal maatregel die kan alleen iemand er uit halen die informatie kan opvragen bij HP. Dus terug naar de dealer de kosten vallen mee.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Misschien heb je hier wat aan. (ik ben niet verantoordelijk voor evt. explosies en andere problemen die dit veroorzaakt
)
Oja, nog nooit van een search engine gehoort?
Oja, nog nooit van een search engine gehoort?
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Ik heb het probleem ook gehad en geloof me de enige manier is HP bellen die hebben 'm via de telefoon in 3 sec er uit, je meot dan aantal toetsencombinaties intoetsen en dan krijg ej een hash code en zij kijken dan in eht systeem van hp welk password daar bij hoord.
Suc6!
Suc6!
Password zit op het "SYSTEEM" dus die tooltjes van jouw die hebben weinig zin als je niet ken booten.
Beter lezen...
Beter lezen...
Verkoop je ook straatnieuws ?
Een cliche is ooit origineel begonnen
Ok, overheen gelezen, sorry.Op dinsdag 05 juni 2001 20:27 schreef X-Stuff het volgende:
Password zit op het "SYSTEEM" dus die tooltjes van jouw die hebben weinig zin als je niet ken booten.
Beter lezen...
Maar die searchlink geeft wel degelijk info...beter lezen.
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
had ik niet naar gekeken dacht dat het gewoon een link was naar een willekeurig search engine
Google is geen willekeurige searchengine!Op dinsdag 05 juni 2001 20:46 schreef X-Stuff het volgende:
had ik niet naar gekeken dacht dat het gewoon een link was naar een willekeurig search engine
Maar hij searched ook gelijk voor je
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Wat voor model heb je, en wat is je Tag nummer van de laptop of het serie nummer van de HD.
Lees deze tekst eens.
Wat je ook kunt proberen is het volgende:
Lees deze tekst eens.
Wat je ook kunt proberen is het volgende:
LPT1: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Als je deze pennen doorverbindt moet het werken:
1+10+5
14+8
2+11
15+9
3+17
16+6
4+24
7+25
Laptop aanzetten en je ziet meteen dat er niet meer om een password wordt gevraagd
And The Only One
Hmm ik vertrouw dit soort zaakjes niet.
Wie vergeet er nu zijn eigen password?
Wil je het eruit hebben? Ga eens praten met een leverancier.
Wat mij betreft mogen dit soort topics een slotje krijgen. Krijg altijd het gevoel dat die dingen gejat zijn dan.
Wie vergeet er nu zijn eigen password?
Wil je het eruit hebben? Ga eens praten met een leverancier.
Wat mij betreft mogen dit soort topics een slotje krijgen. Krijg altijd het gevoel dat die dingen gejat zijn dan.
Pagina: 1