hallo kunnen jullie mij helpen? Staat bij mijn android telefoon links onder in de hoek ''veilige modus'', weet iemand hoe dit kan en hoe ik het weg kan krijgen
Beetje mager topic dit, wat heb je zelf al gevonden want je hebt dit natuurlijk opgezocht voordat je je vraag hier stelde?
één van de eerste resultaten in google vermeld dat je hem even moet restarten.
één van de eerste resultaten in google vermeld dat je hem even moet restarten.
Sorry, m'n glazen nol doet het even niet.
Geef wat meer informatie. Bijvoorbeeld: welke telefoon heb je?
En nog belangrijker: wat heb je zelf al gevonden?
Op Tweakers verwachten we wat meer inzet.
"Help" in een topictitel zetten is ook niet nodig. 90% van de mensen hier wil help.
Geef wat meer informatie. Bijvoorbeeld: welke telefoon heb je?
En nog belangrijker: wat heb je zelf al gevonden?
Op Tweakers verwachten we wat meer inzet.
"Help" in een topictitel zetten is ook niet nodig. 90% van de mensen hier wil help.
edit:
Spuit11
Spuit11
[ Voor 21% gewijzigd door TommieW op 23-08-2013 11:04 ]
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Hallo & welkom 
Zoals hierboven ook al staat, wat heb je zelf allemaal al gedaan? Gisteren ben je ook al aangesproken op een vergelijkbaar topic, lees nu eerst eens Het algemeen beleid en open dan pas een topic.
We verwachten wel wat eigen inzet voordat er een topic wordt geopend, het forum is geen helpdesk
Hier gaat een slotje op maar open gerust een nieuw topic als het dan aan de voorwaarden voldoet.
Zoals hierboven ook al staat, wat heb je zelf allemaal al gedaan? Gisteren ben je ook al aangesproken op een vergelijkbaar topic, lees nu eerst eens Het algemeen beleid en open dan pas een topic.
We verwachten wel wat eigen inzet voordat er een topic wordt geopend, het forum is geen helpdesk
Hier gaat een slotje op maar open gerust een nieuw topic als het dan aan de voorwaarden voldoet.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Dit topic is gesloten.
![]()