Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

windows server

Pagina: 1
Acties:
  • 399 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik ben binnenkort van plan om de HP ProLiant MicroServer te kopen en daarop windows server 2012 te installeren voor een 24/7 minecraft server. Mijn vraag is is het mogelijk om windows server daarop te installeren.

Olav

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11 12:40
Ja, maar iets meer geheugen zou de performance zeker goed doen en zeker in combinatie met minecraft

Verwijderd

Minecraft lust inderdaad wel wat geheugen.

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 15:00

Verwijderd

Topicstarter
Farg0 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:49:
Ja, maar iets meer geheugen zou de performance zeker goed doen en zeker in combinatie met minecraft
bedankt voor zo'n snelle reactie en ja ik dacht er ook al aan om het ram te upgraden naar 16gb. Maar ik heb nog een vraag hoe installeer je de software ? want er zit geen cdlezer in.

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-11 12:40
Iso van server 2012 downloaden en installeren op een usb stick van minimaal 4GB via volgende tool
http://www.microsoftstore....Help_Win7_usbdvd_dwnTool

dan booten van usb en installeren die hap :)

Verwijderd

Topicstarter
Die klopt niet want ik host nu een server bij een bedrijf en daar heb ik 500mb ong en daar kunne 12 man in.

Verwijderd

Topicstarter
Farg0 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:55:
Iso van server 2012 downloaden en installeren op een usb stick van minimaal 4GB via volgende tool
http://www.microsoftstore....Help_Win7_usbdvd_dwnTool

dan booten van usb en installeren die hap :)
Ooh zo kan dat ook en bedankt iedereen. _/-\o_

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Kom kom, dit heeft toch niets met Professional Networking & Servers te maken? Een game server opzetten, of Windows installeren op een bepaald type hardware is allemaal dermate simpel en vaak beschreven dat dit topic geen enkel recht van bestaan heeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.